نوکیا

در باغ کتاب تهران ، فیلم سینمایی ببینید، نوکیا هدیه بگیرید

نوکیا به قید قرعه به تماشاگران فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست ” no time to die ” یک دستگاه گوشی هوشمند نوکیا G20 هدیه می‌دهد. این فیلم از هفته گذشته در باغ کتاب تهران و با اسپانسری نوکیا به اکران درآمده است.

گوشی موبایل نوکیا مدل G20 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند اکثر نیازهای کاربر مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با اپلیکیشن و… را به خوبی برآورده کند.

نوکیا

نوکیا برای گوشی G20 باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌ است که با توجه به ظرفیت آن، عمر مطلوبی هم دارد. پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه و کاهش سرعت برنامه‌های مختلف را اجرا کنید. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه RAM رم است. گوشی نوکیا G20 دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی با کیفیت‌های 48+5+2+2 مگاپیکسل است.

برای تماشای این فیلم و شرکت در مراسم قرعه کشی از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/253  برای خرید بلیت اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*