ردمی نوت 11T Pro / ردمی نوت 11 پرو

مشخصات فنی 4 گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 11T Pro، نوت 11 پرو، نوت 11S و پوکو M4 لو رفت

شیائومی در حال کار روی ۴ گوشی جدید برای بازار‌های جهانی است. در اینجا می‌توانید نگاهی به مشخصات شیائومی ردمی نوت 11T Pro، نوت 11 پرو، نوت 11S و پوکو M4 بیندازید.

تاکنون ۴ گوشی شیائومی از سری نوت 11 با نام‌های ردمی نوت 11 4G، ردمی نوت 11 5G، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G در چین عرضه شده‌اند. البته مدل ردمی نوت 11 5G با نام ردمی نوت 11T 5G در هند و پوکو M4 پرو 5G در بازار‌های جهانی ارائه شد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت Xiaomiui منتشر شده است، این شرکت در حال کار روی چند مدل جدید از سری نوت 11 برای بازار‌های جهانی است. ظاهرا دو مدل از این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون و دو مدل دیگر از تراشه مدیاتک استفاده خواهند کرد. همچنین ممکن است در نهایت دو مدل از چهار مدل مورد اشاره با برند پوکو عرضه شوند.

مشخصات گوشی‌های جدید سری ردمی نوت 11 شیائومی

ردمی نوت 11T Pro / پوکو ام 4

این دستگاه با نام رمز Veux نیز شناخته می‌شود و قرار است با دو حسگر دوربین متفاوت در بازار‌های مختلف عرضه شود. در یک نسخه از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW3 استفاده خواهد شد و در نسخه دیگر شاهد حضور نسخه ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 خواهیم بود.

ردمی نوت 11T Pro

در هر دو نسخه در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو آمنی ویژن OV02A حضور خواهند داشت. شیائومی از تراشه ساخت کوالکام در این گوشی استفاده خواهد کرد.

سایر مشخصات این دو نسخه با هم یکسان خواهند بود؛ اما در برخی بازار‌ها با نام ردمی نوت 11T پرو و در برخی دیگر با نام پوکو M4 شناخته خواهند شد.

ردمی نوت 11S

این گوشی با نام رمز Viva یا Vida شناخته می‌شود و به تراشه مدیاتک مجهز شده است. شیائومی در مجموعه دوربین این گوشی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض سونی IMX355 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV02A استفاده کرده است. احتمالا این گوشی در بازار‌های جهانی با نام ردمی نوت 11S عرضه شود.

مشخصات گوشی دیگری نیز با نام ردمی نوت 11S منتشر شده که احتمالا برای بازار‌ هند در نظر گرفته شده است. این مدل با نام رمز Miel شناخته می‌شود و دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و تراشه مدیاتک است.

ردمی نوت 11T Pro / پوکو M4 Pro 5G

پوکو M4 Pro 5G

در مجموعه دوربین پشتی این گوشی شاهد حضور حسگر ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV6480، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض IMX355 سونی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV02A هستیم. نسخه پرو این دستگاه نیز با نام رمز Miel Pro مشاهده شده که ظاهرا در آن از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ استفاده شده است.

همچنین دستگاه دیگری با نام رمز Fleur وجود دارد. این گوشی همان مدل Miel است که قرار است با برند پوکو در بازار‌های جهانی عرضه شود.

ردمی نوت 11 پرو

این دستگاه با نام رمز Spes دیده شده است و قرار است در نهایت با نام ردمی نوت 11 پرو عرضه شود. پیشتر نیز گوشی هوشمندی با همین نام در چین معرفی شده بود که از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 920 بهره می‌برد؛‌ اما این گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد شد. همچنین نسخه NFC این گوشی نیز با نام رمز Spesn رویت شده است.

ردمی نوت 11T Pro / ردمی نوت 11 پرو پلاس

ردمی نوت 11 پرو پلاس

از مشخصات دوربین ردمی نوت 11 پرو جدید می‌توان به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1، حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV02A اشاره کرد.

مشخصات لو رفته و همچنین نحوه نامگذاری گوشی‌های جدید سری ردمی نوت 11 شیائومی کمی گیج‌کننده است؛ اما قطعا تا چند وقت دیگر مشخصات آنها به صورت کامل و دقیق منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*