شرایط فروش بهمن فیدلیتی

آغاز فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی از 15 آذر + شرایط و قیمت

شرایط فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی در آذر 1400 اعلام شد. گروه بهمن در این طرح فروش شاسی بلندهای دیگنیتی و فیدلیتی را به صورت فروش نقدی و فوری از 15 آذر 1400 به بازار عرضه می‌کند.

هم‌اکنون طرح عرضه فوری محصولات بسیاری از خودروسازان دولتی و خصوص به دلیل مشخص نبودن شرایط قیمت‌گذاری و مشکلات اقتصادی متوقف شده و اکثر طرح‌های فروش آنها به قیمت‌های غیرقطعی و تحویل‌های طولانی‌مدت به انجام می‌رسد. از دلایلی که بسیاری از خودروسازان بخشی خصوصی طرح عرضه فوری محصولات خود را متوقف کردند می‌توان به تغییر نرخ ارز و احتمال افزایش تعرفه‌های گمرکی اشاره کرد. چنین مسائلی باعث شده تا عرضه محصولات این خودروسازان به بازار کاهش پیدا کند و در بازار آزاد نیز شاهد افزایش چشمگیر قیمت این محصولات باشیم.

در شرایطی که بسیاری از خودروسازان خواهان عرضه فوری محصولات خود نیستند، بهمن موتور قصد دارد طی هفته آینده دیگنیتی و فیدلیتی را به شکل فروش فوری به بازار عرضه کند. مدتی قبل مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند این خودروساز بخش خصوصی طرح فروش فوری محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودروهای تولیدی خود را فقط بر اساس تامین قطعات انجام شده به مشتریان عرضه خواهد کرد. همچنین طبق اعلام مدیران گروه بهمن، فرایند عرضه محصولات به شکل ماهانه ادامه پیدا خواهد کرد و در همین راستا در آذر 1400 نیز دیگنیتی و فیدلیتی به شکل فروش فوری به بازار عرضه می‌شوند.

شرایط فروش بهمن فیدلیتی و دیگنیتی – آذر 1400

  • موعد تحویل این خودروها هفته آخر دی 1400 خواهد بود.
نام خودروقیمت قطعیرنگ
فیدلیتی 5 نفره735 میلیون تومانسفید، مشکی، قرمز، آبی، خاکستری کهکشانی، سربی
فیدلیتی 7 نفره747 میلیون تومان
دیگنیتی795 میلیون تومان

این طرح فروش جدید گروه بهمن از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 15 آذر 1400شروع می‌شود و تا ساعت 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد شد. همچنین فقط افرادی بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر اجازه ثبت نام در این طرح فروش را خواهند داشت.

گفتنی است گروه بهمن از اوایل سال 1400 طرح عرضه دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را آغاز کرد و توانست طی این مدت به رشد چشمگیری دست پیدا کند. گروه بهمن در حال حاضر از لحاظ تیراژ تولید نسبت به سال گذشته خود در جایگاه بهتری قرار گرفته و همچنین روند تحویل محصولات این خودروساز نیز رضایت مشتریان را به همراه داشته است. علاوه بر این، سبک جدید خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز سطح رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را ارتقا داده است.

گروه بهمن موفق شد در سال 1400 دیگنیتی پرایم را بر اساس بررسی‌های ISQI با پنج ستاره کیفی به تولید برساند تا این شاسی بلند به تنها محصول خودروسازان خصوصی در لیست خودروهای داخلی با 5 ستاره کیفی تبدیل شود. ضمن این که افزایش داخلی‌سازی‌ها در محصولاتی چون دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم حاکی از آن است گروه بهمن در بومی‌سازی محصولات مونتاژی خود نسبت به سایر رقبا به سطح ویژه‌ای رسیده و موفق شد زودتر از برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح‌های داخلی‌سازی محصولات خود را پیاده‌سازی کند.

به طور کلی گروه بهمن در بخش عرضه خودرو نسبت به سایر خودروسازان در شرایط بهتری قرار دارد و توانسته طرح عرضه ماهانه خودروهای خود به شکل فروش نقدی و تحویل فوری را همچنان ادامه دهد. بدون شک این گروه خودروسازی با ادامه دادن به سیاست‌های خود قادر است در آینده نزدیک بخش چشمگیری از نوسان‌های قیمتی در بازار آزاد را کاهش داده و سایر خودروسازان را به رقابت وادارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ثبت نام کاملا دروغین و فرمالیته است فقط با اعصاب و وقت آدم بازی می کنید خدارو خوش نمیاد.
    از فیبر نوری پر سرعت تر مگه هست،
    سایت ایران خوردو حداقل وارد می‌شی حالا در نهایتا موفق به ثبت نام نمیشی بهمن خوردو که مسخره و فاجعه است. خودتون رو مسخره کنید توی این شرایط اقتصادی مردم.

  2. قیمت کاپرا دو کابین

  3. آخه راهزنا با چه انصافی دو برابر قیمت جهانی دارید می فروشید
    یه صد دویست روش بکشید بفروشید نه دوبرابر

  4. فقط چندین بار ثبت نام کردم وارد سایت شدم ولب فایدهای نداست بعضی افراد میگن ۵۰میلیون میگیریم اسمتا ثبت نام میکنیم واقعیت داره با این طور افراد سودجو برخورد کنید