مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

نگاهی به بهترین قابلیت های مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده، قابلیت‌های متنوعی دارند. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های مانیتورهای سری S سامسونگ می‌اندازیم.

مانیتورهایی که دارای صفحه نمایشی با وضوح بالا هستند، تجربه‌ای چشم‌نواز و عالی را در زمان کار و سرگرمی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ارتقای وضوح تصویر و رزولوشن نمایشگر باعث می‌شود جزئیات بیشتری از تصاویر پیش روی کاربر قرار بگیرد و راحتی و رضایت بیشتر وی را به همراه داشته باشد. در چند سال اخیر و با افزایش دورکاری بسیاری از افراد، مرز بین محل کار و منزل کم‌رنگ‌تر شده و به همین دلیل استفاده از یک مانیتور پیشرفته با وضوح تصویر بالا، انواع نیازهای دسته‌های مختلف کاربران را برآورده می‌کند.

با توجه به این نیازها، سامسونگ سری جدید مانیتورهای وضوح بالای خود را در سال جاری به بازار عرضه کرده است که به نیازهای کاربران اداری و خانگی پاسخ می‌گوید. کاربران می‌توانند با توجه به کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی راحت و ارگونومیک این مانیتورها، چالش‌های پیش روی خود را پشت سر بگذارند. مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ در سری‌های اس 6، اس 7 و اس 8 روانه بازار شده‌اند و از صفحه نمایشی با وضوح UHD تا QHD برخوردار هستند. همچنین این محصولات بر اساس تجربه بصری چشمگیر 4K طراحی شده‌اند.

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین قابلیت‌های مانیتورهای وضوح بالای سری S سامسونگ را بررسی کنیم.

قابلیت‌های برتر مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

خستگی چشم را فراموش کنید

طبق آمار منتشر شده، در سال 2020 میلادی هر کاربر بزرگسال آمریکایی به طور میانگین 13 ساعت در شبانه‌روز را پای نمایشگرهای مختلف سپری می‌کند. این عدد با توجه به قرنطینه خانگی و دورکار شدن افراد در یکی دو سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این آمار بیش از هر چیزی نگرانی‌ها در خصوص افزایش فشار به چشم و خستگی چشم کاربران را به همراه داشته است.

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

سامسونگ این مساله را در نظر داشته و مانیتورهای وضوح بالای خود را به فناوری مراقبت از چشم Eye Care مجهز کرده و تاییدیه‌های لازم را از موسسه معتبر آلمانی TUV Rheinland دریافت کرده است. فناوری تنظیم خودکار تصویر یا Adaptive Picture نیز در این مانیتورها وجود دارد که به صورت هوشمندانه و با توجه به شرایط نور اتاق، تنظیمات مربوط به روشنایی و رنگ تصویر را بهینه کرده و بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تجربه بصری بهتر و راحت‌تری داشته باشید و حتی پس از چند ساعت کار مداوم و خیره شدن به نمایشگر هم نگران خستگی چشمانتان نباشید.

حالت Eye Saver قابلیت دیگری است که به کاهش نور آبی تصاویر کمک می‌کند و قابلیت Flicker Free هم نور پس زمینه و لرزش تصاویر را در مانیتورهای سری جدید سامسونگ کاهش می‌دهد تا این محصولات به بهترین شکل ممکن از چشمان کاربران محافظت کنند و مانع از خستگی و آسیب دیدن چشم افراد شوند.

تجربه بصری بهتر و بهینه‌تر

بیشتر بودن تعداد پیکسل‌هایی که در مانیتور به نمایش درمی‌آید منجر به افزایش جزئیات تصویر و بهتر و غنی‌تر شدن نتیجه بصری می‌شود. وقتی کارهایی مانند طراحی یا ادیت ویدیو و تصویر را انجام می‌دهید می‌توانید مزایا و تفاوت‌های مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ را درک کنید.

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

در این خصوص، طیف متنوعی از گزینه‌ها در مانیتورهای سری S سامسونگ به کاربران ارائه می‌شود. این مانیتورها دارای رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسل، WQHD یا 3440 در 1440 پیکسل و UHD یا 3840 در 2160 پیکسل هستند و صفحه نمایش آنها تراکم پیکسلی چهار برابر بیشتر از مانیتورهای فول اچ دی را ارائه می‌کنند. علاوه بر این‌ها، فناوری‌ها و قابلیت‌هایی مانند اچ دی آر 10، پشتیبانی از 99 درصد طیف رنگی sRGB و پنل IPS از دیگر ویژگی‌های این مانیتورها هستند که به تجربه بصری عالی و پیشرفته منجر می‌شوند.

با حالت Eco در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید

کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌های برق محل کار یا منزل از دیگر مزایای مانیتورهای وضوح بالای سری S سامسونگ محسوب می‌شود. این مانیتورها دارای قابلیت Eco Saving Plus هستند که نقاط تاریک و سیاه را به طور خودکار تنظیم کرده و علاوه بر حفظ کیفیت تصویر، میزان مصرف برق را تا ده درصد کاهش می‌دهد.

مانیتورهای سری S سامسونگ از مجموعه چراغ‌های کوچک ال ای دی تشکیل شده‌اند که با فناوری Local Dimming بهینه و تنظیم شده است. همچنین در این محصولات برای نمایش بخش‌های تیره و سیاه تصویر، چراغ‌های LED آن نقطه خاموش می‌دهد تا شما رنگ مشکی واقعی را نظاره‌گر باشید.

طراحی ارگونومیک، زیبا و نوآورانه

یکی از چالش‌های مهم کاربران در محل کار یا منزل خود، قرار دادن مانیتور در نقطه و زاویه دید مناسب است. بسیاری از کاربران یک کتاب یا وسیله دیگری را زیر پایه مانیتور قرار می‌دهند تا آن را در محل مناسب و درست خود قرار دهند. اما مانیتورهای جدید سری S سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کاربران در این زمینه هیچ مشکلی را نداشته باشند.

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

شما به راحتی می‌توانید این مانیتورها را روی دیوار یا میز نصب کنید و از قابلیت‌های پایه انعطاف‌پذیر آن بهره ببرید. قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش صفحه نمایش نیز وجود دارد و شما می‌توانید طبق نیاز خود صفحه نمایش را در حالت افقی یا عمودی قرار داده و با آن کار کنید.

در زمینه طراحی نیز مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ به صورت مینیمال و با کمترین میزان حاشیه در کناره‌ها عرضه می‌شوند و تمام تمرکز شما روی تصاویر پخش شده روی نمایشگر جلب خواهد شد. همچنین می‌توانید دو مانیتور را در کنار هم قرار دهید و پایه باریک و کم‌عمق فلزی مانیتور نیز کمترین فضا را روی میز کار شما اشغال می‌کند تا از این نظر نیز با هیچ مشکلی روبه‌رو نشوید.

مدل S65UA با نمایشگر 34 اینچی دارای طراحی خمیده با انحنای R1000 (شعاع یک متر) است که طراحی ارگونومیک و بهینه آن، راحتی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی فضای کاری

درگاه یو اس بی C در برخی از مانیتورهای سری S مثل مدل S8 وجود دارد. پشتیبانی از این استاندارد باعث می‌شود بتوانید داده‌ها را با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه به سایر دستگاه‌ها انتقال دهید. علاوه بر این می‌توانید بدون نیاز به ابزارها و دستگاه‌های جانبی، مانیتور خود را به هاب یو اس بی تبدیل کنید. برخی از مدل‌های این سری هم دارای درگاه Ethernet هستند که افزایش سرعت و امنیت اتصال به شبکه اینترنت و همچنین کاهش وقفه‌ها و اختلالات را به دنبال دارد.

رنگ‌های ارتقا یافته، زنده و طبیعی

مانیتورهای سری S سامسونگ می‌توانند بیش از 1 میلیارد رنگ را به نمایش دربیاورند. بیشتر مانیتورهای موجود در بازار دارای پنل‌های 8 بیتی هستند و فقط تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کنند، اما این سری از مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ از پنل 10 بیتی بهره می‌برند و طیف متنوعی از رنگ‌های طبیعی، زنده و ارتقا یافته را به نمایش درمی‌آورند.

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

سرعت انتقال

از دیگر مزایا و قابلیت‌های مانیتورهای وضوح بالای سری S سامسونگ باید به قابلیت انتقال منبع خودکار یا Auto Source Switch اشاره کرد. با این قابلیت، بلافاصله بعد از این که دستگاهی را به مانیتور خود متصل کنید، مانیتور آن را تشخیص می‌دهد و سیگنال‌های مناسب را می‌فرستد. به این ترتیب شما بدون دردسر می‌توانید ورودی‌های مختلف را تغییر بدهید.

جمع بندی

مانیتورهای وضوح بالای سامسونگ

این مانیتورها برای تمامی کاربردها و نیازها، مثل کدنویسی، طراحی، نوشتن یا سرگرمی و تماشای فیلم، تجربه بصری چشم‌نوازی را ارائه می‌دهند و کمترین چالش‌ها و مشکلات را برای شما به وجود می‌آورند. طراحی ارگونومیک و بهینه و قابلیت‌های مراقبت از چشم نیز باعث می‌شوند بدون هیچ‌گونه فشاری روی ستون فقرات و چشمان خود، کارهایتان را انجام دهید. نمایش جزئیات بسیار زیاد تصویر و طیف متنوعی از رنگ‌ها نیز موجب افزایش بهره‌وری کاربران می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*