مشخصات گلکسی A73

قیمت و مشخصات فنی گلکسی A73 لو رفت

چند ساعت قبل تصاویر سامسونگ گلکسی ای 73 لو رفتند و طراحی این گوشی را به خوبی نشان دادند. حالا قیمت و مشخصات گلکسی A73 منتشر شده است.

هنوز زمان زیادی از انتشار رندر‌های گلکسی A73 توسط OnLeaks نمی‌گذرد که شاهد لو رفتن مشخصات فنی و قیمت آن هستیم.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A73

سامسونگ Galaxy A73 به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD مجهز شده است و برای احراز هویت نیز از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. همچنین دوربین سلفی در حفره مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است؛ اما فعلا رزولوشن آن مشخص نیست.

مشخصات گلکسی A73

در گزارش جدید گفته شده که نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۹۰ هرتز است، ولی در شایعات پیشین به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اشاره شده بود. در بدنه پشتی چهار حسگر مختلف مشاهده می‌شود که گل سرسبد آنها دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است؛ اما ماهیت سه حسگر دیگر هنوز مشخص نشده است.

گلکسی A73 سامسونگ از سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد و به تراشه اسنپدراگون 750G در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. البته قطعا نسخه‌های دیگری نیز با رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن این گوشی استفاده کرده است و برای شارژ این باتری می‌توان از یک آداپتور ۳۳ وات و درگاه USB-C کمک گرفت. همچنین ضخامت بدنه گوشی ۷.۶ میلی‌متر است؛ اما اگر بخواهیم برآمدگی دوربین را هم حساب کنیم به ۹.۳ میلی‌متر می‌رسد.

در انتهای لیست مشخصات گلکسی A73 به بدنه ساخته شده از پلاستیک و تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می‌رسیم. در واقع قرار است گلکسی A33 و سایر مدل‌های گران‌‌تر سری A سامسونگ در سال 2022 در برابر نفوذ آب مقاوم باشند.

 قیمت و تاریخ عرضه

سامسونگ گلکسی A73 تا اواسط ماه آينده در دو رنگ طلایی و مشکی و با برچسب قیمتی ۴۴۰ دلاری در هند عرضه خواهد شد. این موضوع کمی عجیب است؛ زیرا پیشتر گفته شده بود که تولید انبوه این گوشی تا سه ماهه دوم سال 2022 آغاز نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*