تسلا Cyberquad

موتور 4 چرخ بچه گانه تسلا Cyberquad با قیمت 1900 دلار معرفی شد

تسلا از موتور 4 چرخ بچه گانه تسلا Cyberquad با قیمت 1900 دلار رونمایی کرده است که البته صرفاً خانواده‌های ثروتمند از آن استقبال خواهند کرد!

موتور 4 چرخ تسلا Cyberquad پیش‌تر در رویداد معرفی سایبرتراک به‌عنوان یکی از لوازم جانبی این پیکاپ پرحاشیه به نمایش گذاشته شده بود و حال نسخه مخصوص کودکان آن با قیمت 1900 دلار در وب‌سایت تسلا برای فروش قرار گرفته است.

تسلا Cyberquad

مشخصات تسلا Cyberquad

تسلا Cyberquad برای کودکان هشت ساله یا بالاتر مناسب است و وزن 68 کیلوگرم را تحمل می‌کند. این موتور 4 چرخ با الهام از سایبرتراک طراحی شده است و از فریم تمام فولادی، بالشتک نرم روی صندلی و لایت بارهای LED بهره می‌برد. ضمناً این موتور از ترمز دیسکی عقب و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است.

Cyberquad مجهز به یک باتری لیتیوم یونی است و با یک بار شارژ کامل، مسافت 24 کیلومتر را طی می‌کند. حداکثر سرعت این موتور 4 چرخ 16 کیلومتر بر ساعت است ولی امکان محدود کردن آن به حداکثر 8 کیلومتر بر ساعت برای ایمنی بیشتر وجود دارد و همچنین، با سرعت 8 کیلومتر به عقب حرکت می‌کند.

تسلا Cyberquad

به گفته تسلا، شارژ کامل تسلا Cyberquad تا 5 ساعت زمان می‌برد و وزن سرنشین، نوع زمین و سرعت موتور روی سرعت تخلیه شدن باتری تاثیرگذار خواهند بود.

عرضه این موتور 4 چرخ از 2 تا 4 هفته دیگر آغاز می‌شود و تسلا متذکر شده است که در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا به عرضه خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*