همکاران سیستم

همکاران سیستم در نشست خبری خود از تغییرات مدیریتی و ورود به بازارهای جدید پرده برداشت

شركت همکاران سیستم در تاريخ دهم آذرماه در يک نشست خبری ساليانه، با حضور مديران و اصحاب رسانه، خبر تغييرات مديريتی تيم خود و ورود به بازارهای جديد را اعلام كرد.

در اين نشست خبری طبق تغييراتی در استراتژی شركت، اعلام شد كه فريد فولادی، مديرعامل پيشين از اين پس به عنوان رييس هيات مديره و محمد عزيزاللهی، به عنوان مديرعامل، به فعاليت خود ادامه می‌دهند. همچنين فريد فولادی، مدیرعامل شرکت ابرآمد خواهد بود.

همکاران سیستم

محمد عزیزاللهی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم، رفع نیاز مشتری و ایجاد ارزش افزوده را دو اولویت همیشگی همکاران سیستم عنوان كردند. همچنين همکاران سیستم امروز برای بیش از ۱۷۰۰ نفر اشتغال‌زایی و برای ۷۳ هزار مشتری خلق ارزش کرده است و ۵۸ درصد شرکت‌های برتر و ۶۸ درصد شرکت‌های حاضر در بورس ایران از مشتریان همکاران سیستم هستند و به همين دليل در سال ۹۹ به عنوان ٢٢٨ امين شرکت برتر ایران انتخاب شده است. علاوه بر این توانسته‌اند در سال‌های اخیر با ۲۶۰ دانشگاه کشور همکاری داشته باشند.

سهم همکاران سیستم از صنایع کلیدی نیز به شرح زیر است:

660 درصد شرکت‌های صنعت پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، ٧١ درصد شرکت‌های صنعت سیمان، ٦٩ درصد شرکت‌های صنعت کاشی و سرامیک، ٥٨ درصد شرکت‌های صنعت غذایی، ٥٣ درصد شرکت‌های صنعت داروسازی و ٣٨ درصد شرکت‌های قطعه‌سازی

در ادامه، عزیزاللهی به معماری جدید فانوس و سپیدار ابری اشاره کرد و گفت:

سال گذشته کار روی معماری فانوس را آغاز کردیم. این محصول رابط کاربری را ساده‌تر و قابل دسترس‌تر برای مشتریان می‌کند. همچنین از نظر زیرساختی و تکنولوژی این امکان را می‌دهد که بتوانیم محصولات مختلف‌مان را به تدریج روی این معماری توسعه دهیم.

همکاران سیستم

محصول دوم همكاران سيستم، معماری سپیدار ابری است. این محصول سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه خواهد شد و یک معماری بومی ابری با تکنولوژی روز است که می‌تواند تغییر و تحول را در سپیدار سیستم رقم زند. عزيزاللهي به راه‌اندازی مارکت پلیس به نام «بازار» اشاره کرد که شرکت‌های بیرونی می‌توانند روی پلتفرم راهکاران محصول ارائه کنند. در حال حاضر ۱۲ پارتنر برای تولید محصول روی اکوسیستم بازار با همکاران سیستم همکاری می‌کنند. یکی از سیاست‌های جدی شركت، افزایش پارتنرها است، به اين دليل كه افزایش آن‌ها قابلیت پاسخگویی متناسب شده با صنایع و مشتریان مختلف را افزایش می‌دهد و می‌توانیم فرصت‌های بیشتری از بازار را تصاحب کنیم.

چشم انداز آینده همکاران سیستم

عزیزاللهی در ادامه عنوان كرد برنامه شرکت همکاران سیستم، ارائه پاسخ کامل و جامع به بازار است و از آنجا که بازار مدام درحال توسعه و رشد است، زمینه‌های فعالیت این شرکت هم مطابق با همین موضوع افزایش می‌یابد. در واقع همکاران سیستم «رهبری محصول» را در میان چند استراتژی برای آینده خود در نظر دارد. این استراتژی بدان معنا است که شرکت با هر محصولی و در هر بازاری که وارد شد، باید رهبر بازار در افزایش سهم و تکنولوژی به‌روز و اضافه کردن قابلیت‌های جدید باشد.

همکاران سیستم

عزیزاللهی اضافه كرد به دنبال پیاده‌سازی استراتژی رهبری محصولی در بازار هستیم. این بدان معناست که همکاران سیستم در هر بازار و با هر محصولی که وارد می‌شود، بایستی رهبر آن بازار شود. در واقع بایستی هم سهم بازار بگیریم و هم در تکنولوژی به روز باشیم تا قابلیت‌های جدید را اضافه می‌كنيم. سرمایه انسانی، مزیت رقابتی همکاران سیستم بوده و توسعه سرمایه انسانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*