سریال وایکینگ‌ها: والهالا

تاریخ پخش سریال وایکینگ‌ها: والهالا مشخص شد

کمپانی نتفلیکس بالاخره به صورت رسمی تاریخ پخش سریال وایکینگ‌ها: والهالا، اسپین‌آف فوق العاده مورد انتظار از سریال پرطرفدار وایکینگ‌ها، را اعلام کرد.

در آخرین روزهای سال 2021 میلادی قرار دادیم و کمپانی نتفلیکس برنامه‌های زیادی برای سال 2022 دارد. این غول دنیای استریم تاریخ پخش پروژه‌های به شدت مورد انتظار مانند سریال وایکینگ‌ها: والهالا / Vikings: Valhalla را اعلام کرد و همچنین از چندین سریالی که در سال جدید میلادی منتشر خواهند شد، پرده برداشت.

سریال وایکینگ‌ها: والهالا یک اسپین‌آف از سریال پرطرفدار شبکه هیستوری / History یعنی وایکینگ‌ها است. در حالی که سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس بیشتر به نجات سریال‌ها از دست شبکه‌های کابلی شهرت دارند، اما شبکه هیستوری توانست قبل از برنامه ریزی برای ساخت اسپین‌آف، یک پایان مناسب برای سریال اصلی عرضه کند. فصل اول سریال وایکینگ‌ها: والهالا قرار است در تاریخ 25 فوریه 2022 برابر با 6 اسفند 1400 پخش شود.

دوره زمانی سریال وایکینگ‌ها: والهالا در قرن یازدهم و صد سال پس از اتفاقات سریال اصلی جریان دارد. این سریال روایتگر داستان وایکینگ‌های معروفی همچون لیف اریکسون، خواهرش فریدیس اریکسداتر و شاهزاده نوردیکی هارالد سیگردسون است. این سریال همچنین روایتگر زمانی است که وایکینگ‌ها و خانواده سلطنتی انگلیس بر سر برتری با هم اختلاف خواهند داشت.

کمپانی نتفلیکس همچنین تاریخ پخش سریال‌هایی همچون Archive 81 و In From the Cold را نیز اعلام کرد که این سریال‌ها به تر ترتیب در تاریخ‌های 14 ژانویه 2022 و 28 ژانویه 2022 منتشر خواهند شد؛ علاوه بر این تاریخ پخش فصل دوم سریال Raising Dion نیز 1 فوریه 2022 اعلام شد.

سریال Archive 81 در مورد یک مامور بایگانی به نام دن ترنر، با هنرنمایی ممودو آتی، بوده که کارش بازسازی مجموعه‌ای از نوارهای ویدئویی آسیب دیده از سال 1994 است. این نوارها توسط یک مستندساز به نام ملودی پندراس، با هنرنمایی دینا شیهابی، در حال بررسی یک فرقه ساخته شده است. در حالی که کار بر روی بازسازی نوارها ادامه دارد، دن معتقد است که می‌تواند پندراس را از پایان وحشتناک او در 25 سال پیش نجات دهد.

سریال In From the Cold با هنرنمایی مارگاریتا لویوا در نقش جنی همراه است. وی یک زن آمریکایی و مادر مجرد بوده که گذشته سیاهی داشته که یک جاسوس روسی و همچنین محصول یک آزمایش بسیار محرمانه KGB بوده و توانایی‌های ویژه‌ای به او داده شده است. او توسط سازمان سیا مأموریت یافته است تا معمای یک سری حوادث خونین را که در آن فردی با توانایی‌های شبیه به او دخیل بوده، حل کند.

در نهایت، سریال Raising Dion نیز ادامه داستان نیکول و دیون است که توانایی‌های ابرقهرمانی مانند را توسعه می‌دهند. دو سال پس از شکست کراکد من، دیون به توسعه قدرت‌های خود ادامه می‌دهد و در عین حال با دانش آموزان فوق العاده دیگری مانند برایدن ملاقات می‌کند.

این سریال‌های نام برده شده فقط مربوط به دو ماه ابتدایی سال 2022 هستند و نتفلیکس فهرستی از سریال‌هایی که قرار است در این سال پخش شوند را منتشر کرده اما تاریخ انتشاری اعلام نکرده است. این لیست را در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید.

قابل ذکر است که پایان سال 2021 برای نتفلیکس با انتشار فصل دوم سریال فوق العاده مورد انتظار ویچر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*