رشد ارز دیجیتال

5 ارز دیجیتال که در ربع اول سال 2022 احتمالا رشد زیادی خواهند داشت

یک تحلیلگر حوزه کریپتو از 5 ارز دیجیتال که احتمال رشد بالایی در سه ماهه نخست سال 2022 دارند نام برد. سرمایه گذاری در آن‌ها سودآور خواهد بود.

جیسون پیزینو (Jason Pizzino) یک تحلیلگر شناخته شده در حوزه ارز دیجیتال است. او در Youtube و Twitter به ترتیب 244 هزار و 47 هزار دنبال‌کننده دارد. این تحلیلگر در پست‌ اخیر خود درباره چند ارز دیجیتال که بعد شروع سال 2022 و طی ماه‌های آتی رشد زیادی خواهند داشت صحبت کرد.

اولین گزینه در فهرست پیشنهادی وی توکن Curve Dao Token با نماد CRV است. این ارز دیجیتال در حال حاضر 4.8 دلار قیمت و بازاری به ارزش 2.1 میلیارد دلار دارد. توکن نام برده ارز دیجیتال بومی پلتفرم کرو فایننس (Curve Finance) است که یک صرافی غیر متمرکز برای استیبل کوین‌ها (رمز ارزهای دارای قیمت ثابت) محسوب می‌شود. او به دنبال‌کنندگان خود در یوتیوب گفت که نمودار بیت کوین CRV، صعودی به نظر می‌رسد. او در ادامه گفت:

آیا توکن کرو فایننس همانند سندباکس پامپ می‌شود؟ احتمالا خیر، چرا که به نظر من نمی‌توان در حال حاضر سطح توجه، هیجان و امید به پروژه‌های بلاک چینی حوزه‌های گیمینگ، متاورس و ان اف تی (NFT – توکن غیر مثلی) را به پروتکل‌های دیفای آورد.

با این حال به عقیده تحلیلگر نام برده، رشد بزرگی در سال 2022 منتظر ارز دیجیتالی نظیر کرو فایننس با این نمودار پیچیده و صعودی است.

چند ارز دیجیتال دیگر با پتانسیل رشد بالا در اولین ماه‌های 2022

دومین رمز ارز با احتمال رشد بالا در ربع نخست سال میلادی آتی متیک (MATIC) است. این ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم پالیگان (Polygon) است که در حال حاضر با اختلاف از رقبا مهمترین راهکار بهبود مقیاس پذیری لایه دومی اتریوم به شمار می‌رود. به عقیده جیسون پیزینو MATIC بعد از طی کردن روندی نزولی در مقایسه با بیت کوین، اکنون در حال پیدا کردن دست و پاهای خود (آماده‌سازی برای شد) است.

طبق انتظار، هر چقدر اتریوم بیشتر پیشرفت و مارکت دامیننس زیادتری از بیت کوین را تصاحب کند، ارز دیجیتال بهترین راهکار مقیاس پذیری آن نیز از این رشد در سال 2022 بهره‌مند خواهد شد. گفتنی است در زمان نگارش این مطلب هر واحد رمز ارز متیک به قیمت 1.97 دلار خرید و فروش می‌شود و مارکت کپ بازار آن حدود 13.8 میلیارد دلار است.

گزینه سوم در انتظار رشد زیاد طی سه ماهه اول 2022 لونا (LUNA) یعنی ارز دیجیتال اختصاصی شبکه ترا (Terra) است. این تحلیل نیز با در نظر گرفتن چارت بیت کوین LUNA بوده است. البته او تاکید کرد که به اندازه ارز دیجیتال فایننس و متیک در انتظار رشد زیاد برای لونا نیست. اکنون هر واحد لونا به قیمت 65 دلار خرید و فروش می‌شود و بازارش دارای سرمایه در گردش حدودا 25 میلیارد دلار است.

انتخاب چهارم جیسون پیزینو توکن STX یعنی رمز ارز اختصاصی پلتفرم استکس (Stacks) است. این یک شبکه بلاک چین منبع باز و پروژه‌ای برای توسعه بیت کوین محسوب می‌شود. بر اساس تحلیل وی STX اکنون در حال شکستن مقاومت‌‌های تکنیکال خود است و می‌تواند در کوتاه مدت و مخصوصا در ربع اول سال 2022 رشد زیادی را در مقایسه با چند ارز دیجیتال دیگر تجربه کند. در حال حاضر هر واحد STX دارای قیمت 2.64 دلار و بازار آن دارای سرمایه در گردش 3.4 میلیارد دلار است.

در نهایت به پیش‌بینی جیسون پیزینو از رشد ارز دیجیتال RUNE طی سه ماهه نخست 2022 می‌رسیم. این توکن بومی پلتفرم ثور چین (THORChain) است و انتقال امن و ارزان بین بلاک چین‌های مختلف را فراهم می‌کند. تحلیلگر نام برده خاطر نشان کرد نمودار بیت کوین RUNE نشان می‌دهد یک روند صعودی در حال وقوع است. رمز ارز پلتفرم ثور چین برای افزایش قیمت بیشتر باید رشد بهتری در مقایسه با اتریوم داشته باشد، چرا که قوی‌ترین بازیکن کنونی در بازار ETH است. گفتنی است هر واحد RUNE به قیمت 10.6 دلار خرید و فروش می‌شود و بازاری به ارزش حدود 2.7 میلیارد دلار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*