تصاویر گلکسی A73

تصاویر گلکسی A73 سامسونگ منتشر شد؛ با جک هدفون خداحافظی کنید

تصاویر گلکسی A73 سامسونگ از همان طراحی آشنای نسل قبل با یک تغییر مهم خبر می‌دهند. سامسونگ در Galaxy A73 جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حذف کرده است.

تاکنون شایعات زیادی درباره گلکسی A53 و گلکسی A33 منتشر شده است؛ اما گلکسی A73 همانند ماهی در پس ابر باقی مانده بود تا اینکه بالاخره Onleaks@ و Zoutons تصاویر این گوشی را در برابر دید همگان قرار دادند.

تصاویر سامسونگ گلکسی A73

تصاویر گلکسی A73

در بدنه پشتی گلکسی A73 همان ترکیب دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود که فرد را فورا به یاد گلکسی A72 می‌اندازد. در بدنه جلویی نیز شاهد نمایشگری با حاشیه‌های باریک هستیم که در قسمت بالای آن حفره دوربین سلفی قرار گرفته است. به طور کلی طراحی کلی دستگاه با تغییر قابل ملاحظه‌ای همراه نشده است و خب اعتراضی هم به آن نداریم.

در سمت چپ بدنه گلکسی ای 73 دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شوند. همچنین درگاه USB-C در پایین و شیار سیم کارت در بالای گوشی است. متاسفانه هیچ نشانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده نمی‌شود که البته می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید این گوشی منصرف کند.

بد نیست یادآوری کنیم که گلکسی A53 نیز قرار است بدون جک هدفون عرضه شود. در گزارش‌های پیشین گفته شده بود که گلکسی A73 اولین گوشی از سری A سامسونگ خواهد بود که به یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. هرچند که ظاهرا سامسونگ نمی‌خواهد آنچنان روی نمایشگر این گوشی مانور دهد؛ زیرا از نمونه ساخته شده توسط شرکت چینی BOE در آن استفاده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*