آپدیت اندروید 12 برای گلکسی نوت 10

آپدیت اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی نوت 10 سامسونگ آماده شده است. این آپدیت به همراه رابط کاربری One UI 4.0 در اختیار کاربران سری Galaxy Note 10 قرار خواهد گرفت.

سال گذشته سامسونگ اعلام کرد که برخی از گوشی‌های سری گلکسی A، گلکسی S و گلکسی نوت سومین بروزرسانی سیستمی اندروید را دریافت خواهند کرد. خبر خوب اینکه شرکت کره‌ای به وعده‌اش وفا کرده است؛ زیرا در حال حاضر به دنبال استخدام افرادی برای تست آپدیت اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4.0 Beta برای سری گلکسی نوت‌ 10 در کره جنوبی است.

آپدیت اندروید 12 به همراه نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی نوت 10

همانطور که پیش‌بینی میشد، هر دو نسخه استاندارد و پلاس Galaxy Note 10 واجد شرایط شرکت در مرحله بتا هستند. کاربران علاقه‌مند می‌توانند وارد برنامه Samsung Members شده و در برنامه بتا ثبت نام کنند. این دسته از کاربران سپس می‌توانند با رفتن به بخش آپدیت نرم افزاری در تنظیمات گوشی خود، بروزرسانی مربوطه را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی نوت 10

در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم درباره ویژگی‌های One UI 4.0 در این گوشی‌ها صحبت کنیم؛ اما با توجه به قدرت سخت افزاری بالای سری گلکسی نوت 10 و عملکرد مناسب آن در دو آپدیت سیستمی قبلی، دلیلی وجود ندارد که سامسونگ مورد خاصی را حذف کند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، سری گلکسی اس 20 تا چند روز دیگر آپدیت One UI 4.0 را به صورت عمومی در کره جنوبی دریافت خواهد کرد.  به همین خاطر منطقی است که سامسونگ بخواهد روی دستگاه مهم عرضه شده پیش از آن تمرکز کند.

مرحله بتا عمومی معمولا بین ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشد. بنابراین احتمالا آپدیت اندروید 12 به همراه نسخه پایدار One UI 4.0 در اوایل دی ماه برای سری گلکسی نوت 10 در برخی بازار‌ها منتشر خواهد شد. سایر بازار‌ها نیز باید در بهمن ماه منتظر این آپدیت باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بروزرسانی نمیشود