نسخه کره‌ای سرقت پول

نتفلیکس با همکاری بازیگر بازی مرکب نسخه کره‌ای سریال سرقت پول را می‌سازد

پارک هائه سو، بازیگر سریال بازی مرکب که با این سریال به شهرت جهانی رسید قرار است در نسخه کره‌ای سرقت پول به ایفای نقش بپردازد.

پارک هائه سو، یکی از بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) محصول نتفلیکس، قرار است در نسخه کره‌ای سرقت پول (Money Heist) به ایفای نقش بپردازد.

هائه سو که در سریال موفق بازی مرکب نقش چو سانگ وو را ایفا کرده بود، در نسخه کره‌ای سرقت پول قرار است هنرنمایی نقش برلین را بر عهده داشته باشد که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال درام و سرقت اسپانیایی است.

پس از اعلام این خبر که کمپانی نتفلیکس در صدد ساخت این سریال است، انتخاب هائه سو برای ایفای نقش در این پروژه، اولین انتخاب بازیگر این پروژه تلقی می‌شود.

چند روز دیگر بخش دوم فصل پنجم سریال سرقت پول از منتشر خواهد شد و طرفداران پس از پنج سال با این سریال جذاب و تماشایی خداحافظی خواهند کرد. این سریال درام و جنایی که روایتگر داستان گروهی از سارقان بود توسط آلکس پینا خلق گردید که وی تهیه‌ کنندگی نسخه کره‌ای سرقت پول را نیز بر عهده خواهد داشت.

کیم هونگ سون که سابقه کارگردانی سریال‌های کره‌ای موفقی همچون مهمان (The Guest)، صدا (Voice) و سیاه (Black) را در کارنامه خود دارد و بیشتر بابت کارگردانی پروژه‌های ژانر فانتزی و جنایی مشهور بوده، به عنوان کارگردان این پروژه معرفی شده است.

فیلمنامه نیز توسط ریو یونگ ژائه و تیمش، که نگارش فیلمنامه پروژه‌هایی همچون عشق هولوگرامی من (My Holo Love) محصول نتفلیکس و دفترچه خاطرات یک روانی (Psychopath Diary) در کارنامه خود دارند، نوشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*