گجت های شفاف اپل

نمونه اولیه گجت های شفاف اپل جذاب به نظر می‌رسند+عکس

فردی به نام Giulio Zompetti تصاویر نمونه اولیه گجت های شفاف اپل را منتشر کرده است. طراحی این گجت‌ها جذاب به نظر می‌رسد و می‌تواند زمینه‌ساز ترندی جدید باشد.

آقای Giulio Zompetti که به عنوان کلکسیونر گجت های اپل شناخته می‌شود، به تازگی تصویری از نمونه اولیه یک آداپتور ۲۹ وات شفاف را منتشر کرده است. این جزء معدود مواردی است که یک محصول در دست ساخت از نمونه نهایی آن زیباتر است.

تصاویر نمونه‌های اولیه گجت های شفاف اپل

خاص بودن این نسخه به این دلیل است که شما می‌توانید به خاطر قاب شفاف پلاستیکی تمامی قطعات داخل آن را ببینید؛ این در حالی است که در نسخه نهایی یک پلاستیک مات سفید رنگ شما را از دیدن آنها محروم می‌کند.

گجت های شفاف اپل

شارژر ۲۹ وات اپل

وی همچنین تصویری از نمونه اولیه یک ایرپاد را منتشر کرده است. وقتی به قطعات الکترونیکی فشرده در کنار هم نگاه می‌کنید، متوجه یک طراحی مدرن می‌شوید و شاید حتی با خود بگویید که ای کاش اپل مجددا اینگونه گجت‌ها را عرضه کند.

در دهه ۹۰ میلادی عرضه گجت های شفاف به یک ترند در میان شرکت‌ها تبدیل شده بود و حتی Apple نیز با عرضه iMac G3 به آن پیوست. حالا پس از گذشت چندین سال انگار مجددا این ترند در حال زنده شدن است.

شرکت Nothing محصولات خود را با طراحی شفاف روانه بازار می‌کند و حتی برخی از کاربران نیز قاب مات گجت خود را با یک نمونه شفاف عوض می‌کنند تا قطعات داخلی مشخص باشد.

البته بعید است که اپل بخواهد در حال حاضر یک گجت شفاف را روانه بازار کند؛ این شرکت حتی در اضافه کردن رنگ‌های جدید به محصولات Pro خود نیز کمی محافظه‌کارانه رفتار می‌کند و تغییری به این بزرگی در طراحی با رویکرد اپل سازگار نیست.

اگر روزی شاهد عرضه گجت های شفاف از سوی اپل باشیم، آيا شما علاقه‌ای به خرید آنها خواهید داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*