انفجار پوکو M3

ماجرای انفجار باتری گوشی شیائومی پوکو M3 و توضیحات سازنده

انفجار باتری گوشی شیائومی POCO M3 سبب حیرت کاربران شده است. شیائومی نیز فورا به مسئله انفجار پوکو M3 ورود کرده و توضیحاتی را ارائه داده است.

یک کاربر هندی به نام Mahesh تصویری از یک دستگاه پوکو M3 را در توییتر منتشر کرده و گفته است که گوشی برادرش ناگهان آتش گرفته و منفجر شده است.

انفجار گوشی شیائومی پوکو M3

این روزها مشاهده خبر انفجار گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به یک اتفاق رایج است و البته وان پلاس نورد 2 نیز در این میان نقش پررنگی دارد. در تصویر منتشر شده، بخش پایینی گوشی شیائومی پوکو M3 کاملا نابود شده است و تنها می‌توان ماژول دوربین را تشخیص داد.

انفجار پوکو M3

در حال حاضر هم توییت Mahesh و هم واکنش پوکو از توییتر حذف شده است که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

شیائومی در واکنش به ان موضوع اعلام کرد که تیم آنها در حال بررسی موضوع است تا دلیل این اتفاق را مشخص کند. پوکو به کاربر مربوطه نیز اطمینان داد که راه حلی مناسب برای این مسئله ارائه خواهد کرد.

شیائومی همچنین در پاسخ به وب‌سایت 91Mobiles گفت:

در پوکو امنیت کاربر اهمیت بسیار زیادی دارد و ما اینگونه موارد را با جدیت هرچه تمام‌تر بررسی می‌کنیم. در حال حاضر تیم ما با کاربر مربوطه تماس گرفته است و منتظریم که به نزدیک‌ترین مرکز خدمات مشتریان شیائومی مراجعه کند. تمامی دستگاه‌های ما تست‌های کیفیت سنجی سخت گیرانه‌ای را طی می‌کنند تا مطمئن شویم که در هیچ سطحی کوتاهی نشده است.

هنوز مشخص نیست که آیا کسی به خاطر انفجار پوکو M3 آسیب دیده است یا خیر و حتی دلیل آن نیز اعلام نشده است؛‌ اما کاربران هندی به شدت در حال انتقاد از کیفیت گوشی‌های هوشمند هستند. عجیب نیست که هرچند وقت یکبار شاهد انفجار یک گوشی جدید در هند هستیم؟

اگر از کاربران گوشی شیائومی پوکو M3 هستید، آيا تاکنون مورد مشابهی را تجربه کرده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام تمام گوشیهای برند پوکو فاجعه اس و بقران هرچی در مورد مزایاش میگن دروغه ام سه رو ک باید بخری بعد بندازی اشغالی تا تعدادش لااقل یکی کم بشه و ی نفرو از خرید این محصول نجات بدی غولشونم ک اف سه اس رو من خودم دارم هم داغ میکنه هم چپ و راست هنگ و لگ و کلی کوفت و زهر مار دیگه کلا تو ایران و واسه ایرانی اول سامسونگ بعد ایفون من خودم تاحالا سامسونگ نداشتم و تا قبل خرید ایپ اف سه مزخرف از ایفون استفاده میکردم بعد از سامسونگ و ایفون گوگل و موتورولا بعد هواوی بعد شیاومی بعد وان پلاس بعدش نوکیا بعد جی ال ایکس بعدش دیگه هیچی پوکو هیچوقت نخرید من ام سه واسه دخترم خریذم اف سه واسه خودم ام سه حتی نیازه دختر سه ساله ی منو نمیتونه برطرف کنه