طراحی شیائومی 12 / سرعت شارژ شیائومی 12

طراحی و شکل قرارگیری دوربین پشتی شیائومی 12 مشخص شد

تصویر مدل استاندارد گوشی Xiaomi 12 منتشر شده است. بر خلاف گزارشات قبلی، طراحی شیائومی 12 و نحوه چینش دوربین‌های پشتی آن به سری می 10T این شرکت شباهت دارد.

انتظار داریم که شیائومی در 21 آذر ماه از سری Xiaomi 12 رونمایی کند. حالا تصویری پنل پشتی مدل استاندارد شیائومی 12 منتشر شده است که ما را بیشتر با طراحی آن آشنا می‌کند.

در مجموعه دوربین این گوشی شاهد حضور سه حفره خواهیم بود. حفره بزرگ میزان دوربین اصلی است و پایین آن نیز دو دوربین دیگر قرار گرفته‌اند. فلاش و میکروفون نیز در کنار دوربین‌های جانبی هستند.

با توجه به تصویر اولیه، رندری منتشر شده است که دید بهتری از این گوشی به ما می‌دهد. همچنین دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف اعلام کرد که در رویداد شیائومی شاهد رونمایی از ۳ مدل گوشی خواهیم بود که نسبت به سال گذشته متفاوت است. پارسال شیائومی ابتدا از مدل استاندارد می 11 رونمایی کرد و مدت‌ها بعد مدل‌های می 11 پرو و می 11 اولترا را در اختیار کاربران قرار داد.

طراحی شیائومی 12 کاملا جدید نیست؛ زیرا Mi 10T و 10T Pro نیز چینش دوربین مشابهی دارند با این تفاوت که یک دایره اضافی بدون کارایی مهم در بدنه پشتی آنها دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*