فیس لیفت جک S5

قیمت نسخه فیس لیفت جک S5 در بازار آزاد

کرمان موتور اخیرا فرایند تحویل نسخه فیس لیفت جک S5 به مشتریان را آغاز کرد و اکنون نیز قیمت این کراس اوور جدید توسط مالکان در بازار آزاد مشخص شد.

مشتریان ماه‌ها قبل برای خرید فیس لیفت جک اس 5 ثبت نام کردند و اکنون به صورت محدود و پس از چند ماه تاخیر کرمان موتور فرایند تحویل نخستین سری از این کراس اوور جدید به مشتریان را آغاز کرد. در همین راستا اکنون مالکان خودرو قیمت آن را در بازار آزاد مشخص کردند.

قیمت بازار نسخه فیس لیفت جک S5

فیس لیفت جک S5

بر اساس اطلاعات شرکت کرمان موتور، آخرین دعوت نامه‌های نسخه فیس لیفت جک اس 5 با قیمت 779 میلیون تومان تکمیل وجه شدند، اما مالکان این خودرو و همچنین نمایشگاه‌داران در آگهی‌های فروش آن در سایت های خرید و فروش برای این خودرو قیمت حدود 900 تا 970 میلیون تومان را در نظر گرفتند که نسبت به قیمت 779 میلیون تومان باید گفت میان قیمت مصوب و قیمت بازار آن اختلاف قیمتی زیادی وجود دارد.

تغییرات جک اس 5 فیس لیفت

فیس لیفت جک S5

نسخه فیس لیفت جک اس 5 نسبت به نسخه معمولی آن در نمای جلو خودرو به ویژه در سپر و جلوپنجره تغییراتی را تجربه کرده و طراحان برای آن چراغ‌های روشنایی روز را نیز به شکل استاندارد ارائه کردند. طراحان در کابین این خودرو نیز بخش‌هایی از داخل درها و کنسول میانی دو صندلی جلو را با چرم قهوه‌ای رنگ تزئین کردند. این خودرو اکنون از کروز کنترل نیز بهره می‌برد.

مشخصات فنی

فیس لیفت جک S5

جک اس 5 فیس لیفت به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 161 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچه نیز همانند قبل وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد، اما این خودرو اکنون با برخورداری از موتور کم حجم‌تر، تکنولوژی‌های جدید و همچنین هماهنگی بیشتر بین پیشرانه و گیربکس نسبت به قبل مصرف سوخت کمتری را به همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اشغال چینی هارو میگن نیو فیس چی آخه عوض شده یه جلو پنجره این همه اختلاف قیمت داره بیچاره مردم چقدر ساده هستن هر سریع با یه چیزی سر مردمو گول میزن چه خبر یه ماشین چینی 950 میلیون خدای وکیلی ارزش نداره کسی نخره

  2. خیلی گرونه چه خبر آدم دیگنیتی با فیدلیتی میخره خیلی هم از این قشنگ تر هستش هم خیلی هم طرفدار بیشتری از این داره این ماشین با این قیمت نمیخرن چون ارزشش از این کم تر هستش