قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان

قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان در ماه نوامبر از نگاه انتوتو

بنچمارک انتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان در ماه نوامبر را منتشر کرد. همچنین می‌توانید با قوی‌ترین گوشی‌ های میان رده دنیا نیز آشنا شوید.

لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان در ماه نوامبر از نگاه انتوتو منتشر شده است و همانطور که پیش‌بینی میشد دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس توانسته‌اند به خوبی بدرخشند. البته برخی مدل‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 نیز در این میان دیده می‌شوند.

داده‌های مربوط به این لیست از ۱ تا ۳۰ نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) جمع‌آوری شده‌اند و تنها گوشی‌هایی که توانسته‌اند در این مدت بیش از ۱۰۰۰ بار تست مربوطه را با موفقیت به پایان برسانند، در آن حضور دارند. در واقع امتیازاتی که مشاهده می‌کنید، میانگین این تست‌ها است و بالاترین امتیاز کسب شده نیست.

قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان

شیائومی بلک شارک 4S پرو توانسته برای دومین ماه متوالی در صدر قرار بگیرد. همچنین در مقایسه با ماه گذشته جایگاه دوم تا هفتم نیز بدون تغییر باقی مانده و همچنان در اختیار نوبیا رد مجیک 6S پرو (اسنپدراگون 888 پلاس)، ویوو iQOO8 Pro (اسنپدراگون 888 پلاس)، شیائومی بلک شارک 4 پرو (اسنپدراگون 888)، ویوو ایکس 70 پرو پلاس (اسنپدراگون 888 پلاس)، ایسوس راگ فون 5s (اسنپدراگون 888 پلاس) و ویوو iQOO8 (اسنپدراگون 888) قرار دارد.

قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان

در میان گوشی‌های میان رده نیز دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G عملکردی بهتر از سایر رقبا داشته‌اند. در صدر قدرتمندترین گوشی های هوشمند میان رده دنیا در ماه نوامبر ویوو iQOO Z5 (اسنپدراگون 778G) قرار دارد و پس از آن اوپو K9S (اسنپدراگون 778G) و شیائومی می 11 لایت 5G (اسنپدراگون 780G) دیده می‌شوند.

امیدواریم در ماه آينده نتایج گوشی های جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 را نیز در این لیست ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خواهشاً نخرید که بیخودترین گوشی سیامی هستش مثل من توی چاه نیفتین مفت نمی ارزه هیچ مدلیش خوب نیست فکرنکنید فلان مدلش خوب فلان مدلش بد همه یه اشغالیه حیف به اون پولی که بابت گوشی سیامی میدیم