شیائومی Mi 10T Pro

تصاویر، مشخصات و قیمت شیائومی Mi 10T Pro فاش شدند

شیائومی Mi 10T Pro پرچمدار احتمالی آتی این کمپانی خواهد بود که قیمتی اقتصادی در کنار مشخصات فنی قدرتمند خواهد داشت.

در حالی که هفته گذشته تعدادی عکس ناواضح از شیائومی می 10 تی پرو – Xiaomi Mi 10T Pro، پرچمدار جدید این کمپانی منتشر شده بود اما حالا تصاویر دقیقی از این گوشی لو رفته که ظاهر گوشی را به خوبی نمایش می‌دهند. شیائومی از تحریم‌های آمریکا و فرصت ایجاد شده برای پیشرفت به خوبی استفاده می‌کند تا بتواند جای هواوی را در بازار موبایل پر کند و سود بیشتری به جیب بزند.

عبارت «108MP Camera» یا دوربین 108 مگاپیکسلی به وضوح زیر ماژول بزرگ دوربین نسخه پرو به چشم می‌خورد. گفته می‌شود می 10 تی از سنسور 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و گرچه به نظر می‌رسد با یک دوربین چهارگانه طرف باشیم، اما احتمالا دایره بالا و سمت راست تنها برای فرستنده لیزر برای فوکوس اتوماتیک باشد و دوربین دیوایس سه‌گانه است.

شیائومی Mi 10T Pro

نمایشگر شیائومی Mi 10T Pro نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی خواهد داشت و همین سبب شده تا سنسور تشخیص اثر انگشت دستگاه به لبه سمت چپ منتقل شود. بیشتر مدل‌های می 10 از حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌بردند اما در گوشی جدید چینی‌ها وضعیت متفاوت خواهد بود.

به لطف چیپست اسنپدراگون 865 این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و تست گیک‌بنچ آن به ثبت رسیده است. همچنین به تازگی صفحه فروش می 10 تی پرو روی فروشگاه اینترنتی آمازون اسپانیا مشاهده شده و بدین ترتیب فروش آن محدود به داخل چین نخواهد بود.

نسخه معمولی می 10 تی با 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 865 و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 550 یورو فروخته خواهد شد. سنسور اصلی دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. اما مدل پروی می 10 تی که از همان چیپ توان می‌گیرد با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 640 یورو قیمت دارد. البته با پرداخت 25 تا 35 یورو بیشتر امکان خرید نسخه 256 گیگابایتی نیز فراهم شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نصف مطالب سایت درمورد شیائومیه😐