خودروبانک

آخرین اخبار خودرو و تست و بررسی خودروهای بازار را در خودروبانک بخوانید

خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، همیشه تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند.

خودروبانک طی سال‌ها تلاش همیشه سعی کرده تا بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی، تنها از طریق علاقمندان به صنعت خودروی کشور اداره شود و نقدهای خود را کاملا بی طرف و صرفا بر اساس واقعیت‌های موجود انجام دهد.

از آنجایی که گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی وارداتی را دارد، در بررسی خودروهای جدید بازار کشور نگاهی به رقبای موجود هم انداخته و با بررسی فاکتورهای مختلف فنی و رفاهی، به هموطنان کمک می‌کنند تا در رنج قیمت مد نظرشان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

خودروبانک https://www.khodrobank.com در بین سایت های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها و ماشین های بازار ایران به شمار می‌رود و در کمترین زمان ممکن شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید بازار کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را از بررسی آنان در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد.

تست و بررسی خودرو

خرید خودرو یکی از گران‌ترین هزینه‌های انجام شده در طول زندگی یک نفر به شمار می‌رود و اگر این خرید متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که شاید تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و کاذب، خرید آنان به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود و در ادامه مشکلات فراوانی در زمینه خدمات پس از فروش برای آنان به وجود آید.

خودروبانک طی سال‌ها برندهای معتبری چون کیا، هیوندای، مرسدس بنز، بی ام و، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی بررسی کرده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای مخاطبان توضیح داده تا سرمایه خود را برای انتخاب بهترین گزینه ممکن هزینه کنند.

خودروبانک

برای سهولت کاربران و درک بهتر تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، خودروبانک بسیاری از بررسی‌های خود را به صورت ویدیویی ضبط کرده و ویژگی‌های مهم خودرو و مزیت‌های آن نسبت به رقبای هم‌رده را بهتر و پویاتر مورد بررسی قرار داده است. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین سایت خودرویی در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطبان قرار داده است.

اخبار خودرو ایران و جهان در خودروبانک

خودروبانک همیشه سعی کرده تا مهم‌ترین اخبار ایران و جهان را در حوزه خودرو پوشش دهد. در سایت خودروبانک بخش اصلی به اخبار خودرو اختصاص داده شده و مهم‌ترین اخبار ایران، قیمت خودرو و قیمت انواع قطعات یدکی، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اگر به مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک هم علاقه داشته باشید، پس لازم شد تا حتما سری به خودروبانک بزنید و بخش ویژه موتوراسپرت سایت را پیگیری کنید. در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی‌های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول 1 مورد بررسی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از آخرین جزئیات و رویدادهای مسابقات فرمول 1 مطلع شوید.

مقایسه خودرو

در خودروبانک بخشی به عنوان مشخصات فنی خودروها تعیین شده است که به راحتی می‌توانید برندهای موجود در بازار ایران را پیدا کنید که بعد از کلیک بر روی برند مورد نظر، تمامی محصولات برند مورد نظر در بازار کشور به شما نشان داده می‌شود. با کلیک بر روی هر مدل، تمامی مشخصات یک خودرو از امکانات و مشخصات فنی آن گرفته تا مصرف سوخت و شتاب و حداکثر سرعتی که قادر به ثبت آن است، به شما نشان داده خواهد شد.

وقت کافی برای خواندن تجربه‌های رانندگی سایت و یا دیدن ویدیوهای بررسی و مقایسه دو خودرو با یکدیگر را ندارید؟ به راحتی می‌توانید با مراجعه به بخش مقایسه خودرو، به ساده‌ترین شکل ممکن ماشین های مد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید.

در این بخش پیشنهاداتی از قبل به شما داده شده تا بهتر بتوانید خودروهای هم کلاس، هم قیمت و رقیب در بازار را بشناسید و با یکدیگر مقایسه کنید، اما انتخاب در این بخش بر عهده مخاطب بوده و به راحتی می‌توانید خودروهای مد نظر خود را در هر بخشی با یکدیگر مقایسه کنید تا به گزینه مطلوب خود برسید. این بخش در افزایش معلومات خودرویی نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

سریع ترین خودروی موجود در ایران را بشناسید!

حتما در برنامه تخت گاز یا گرندتور با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد همون و جیمز می دیده‌اید که بعد از معرفی یک خودروی جدید، آن را به داخل پیست برده و زمان آن را برای طی کردن یک دور کامل محاسبه می‌کنند. بعد از محاسبه زمان، عملکرد خودرو در تابلویی قرار می‌گیرد که پیش از این خودروهای دیگری زمان خود را در این پیست ثبت کرده و در واقع این تابلو معیاری می‌شود تا سریع ترین خودروی برنامه را بهتر بشناسیم.

خودروبانک

حال مشابه این را در خودروبانک هم شاهد هستیم و بخشی با عنوان سریع ترین خودرو ایجاد شده که در آن می‌توانیم با سریع ترین خودروی حال حاضر ایران آشنا شویم که تمامی تست های آن توسط خودروبانک صورت گرفته است، هرچند در این بخش تنها شتاب صفر تا صد خودروها ملاک برتری آنان در این بخش خواهد بود و همین بخش می‌تواند به تشخیص سریع ترین خودروهای موجود در بازار ایران به شما کمک کند.

ماشینت رو بفروش و یا ماشین جدید رو پیدا کن

در سایت خودروبانک با هزاران بازدید کننده در روز، می‌توانید به راحتی و بدون هزینه اضافی ماشین خود را برای فروش آگهی کنید. در بخش فروش خودرو که دقیقا زیر بخش اخبار روزانه قرار گرفته، بازدیدکنندگان زیادی به این بخش برخورد کرده و خودروی آگهی شده‌تان را به راحتی می‌بینند. اگر هم قصد خرید یک اتومبیل داشته باشید، می‌توانید ماشین جدیدتان را از میان آگهی‌های ثبت شده در سایت پیدا کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.