پس از هجده سال، به زودی شاهد بازگشت مجموعه پرطرفدار ماتریکس به سینماها خواهیم بود. ماتریکس اثر انقلابی و جریان‌سازی بود که قسمت سوم و پایانی آن در سال ۲۰۰۳ به نمایش در آمد. اگرچه تصور می‌شد که پرونده‌ی این سری فیلم بسته شده است اما شرکت برادران وارنر بر روی فیلم‌نامه‌های مختلفی کار کرد تا آن را به شکل یک بازسازی یا دنباله به سینماها بازگرداند و این اتفاق در نهایت با حضور یکی از کارگردانان اصلی رخ داد. اولین تریلر فیلم مدتی قبل منتشر شد و نه تنها جزئیات زیادی از این نسخه ارائه نداد بلکه سوالات بیشتری هم ایجاد کرد؛ از جمله اینکه نئو و ترینیتی چگونه زنده شده‌اند و اصلا به چه دلیلی بازگشته‌اند؟

تریلر جدید فیلم رستاخیزهای ماتریکس را تماشا کنید

کمپانی برادران وانر دومین تریلر از فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) را منتشر کرده که روی حس آشناپنداری نئو و ترینیتی تمرکز دارد.

کم‌تر از یک ماه تا اکران و پخش فیلم ماتریکس 4 فاصله داریم. تا پس از هجده سال شاهد بازگشت نئو، ترینیتی و مورفیس به پرده نقره‌ای باشیم. ماتریکس اثر انقلابی و جریان‌سازی بود که دو دنباله برای آن ساخته شد و قسمت سوم و پایانی این مجموعه در سال ۲۰۰۳ به نمایش در آمد. درحالی که تصور می‌شد که پرونده‌ی این سری فیلم بسته شده است، اما شرکت برادران وارنر بر روی فیلم‌نامه‌های مختلفی کار کرد تا آن را به شکل یک بازسازی یا دنباله به سینماها بازگرداند و این اتفاق در نهایت با حضور یکی از کارگردانان اصلی رخ داد.

اولین تریلر فیلم مدتی قبل منتشر شد و نه تنها جزئیات زیادی از این نسخه ارائه نداد بلکه سوالات بیشتری هم ایجاد کرد؛ از جمله اینکه نئو و ترینیتی چگونه زنده شده‌اند و اصلا به چه دلیلی بازگشته‌اند؟ تریلر جدید ماتریکس 4 هم قرار نیست به این پرسش‌ها پاسخ دهد تا ماجرا و اتفاقات فیلم همچنان مرموز باقی بمانند، اما حداقل به ما نشان می‌دهد شخصیت نئو بعضی از اتفاقات و مکان‌ها را آشنا تلقی می‌کند و این موضوع تئوری سفر در زمان را تقویت می‌کند.

بر اساس این تئوری پس از اتفاقات ماتریکس 3 اتفاقات ناگواری در دنیای ماتریکس رخ می‌دهد و تنها افرادی که از عهده‌ی حل این مشکل برمی‌آیند، نئو و ترینتی هستند و به همین خاطر مورفیس یا ماشین‌ها آن‌ها را دوباره احیا می‌کنند و به آینده، یعنی زمان رقم خوردن ماتریکس 4 می‌آوردند.

فیلم The Matrix 4 روز 1 دی (22 دسامبر) روی پرده خواهد رفت و به صورت همزمان از طریق سرویس HBO Max نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*