داریا همراه پایتخت

نگاهی به فعالیت های داریا همراه پایتخت و خدماتی که ارائه می‌دهد

داریا همراه پایتخت بزرگترین واردکننده گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ در ایران محسوب می‌شود. در ادامه نگاهی به خدمات این شرکت می‌اندازیم.

شرکت داریا همراه پایتخت به عنوان بزرگترین واردکننده تبلت و گوشی های سامسونگ در ایران فعالیت می‌کند و این دو سری محصول سامسونگ را با خدمات پس از فروش به صورت رسمی و زیر نظر مستقیم شرکت Samsung به مشتریان ایرانی عرضه می‌کند. این شرکت از سال 1397 با هدف ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و در شان هموطنان در ایران شروع به فعالیت کرد و وارد عرصه تکنولوژی شد.

طبق آمارهای منتشر شده از میزان فروش در ایران، بیشتر کاربران تلفن همراه و تبلت در کشورمان به استفاده از محصولات برند سامسونگ تمایل دارند و اگر به درستی و با محصولات باکیفیت به این نیاز کاربران پاسخ داده نشود، قاچاقچیان و واردکنندگان کالاهای غیر اصلی و بی کیفیت بازار را به دست می‌گیرند که در این صورت، مشتریان ایرانی متحمل ضررهای مالی جبران‌ناپذیری خواهند شد.

داریا همراه پایتخت

داریا همراه پایتخت با در نظر گرفتن این موضوع وارد بازار شد و اقدام به وارد کردن گوشی‌ها و تبلت های سامسونگ و ارائه محصولات باکیفیت این برند مطرح کره‌ای به مشتریان ایرانی کرد. این شرکت واردکننده پس از شروع طرح رجیستری، یکی از واردکنندگانی بود که مستقیما تبلت و گوشی های سامسونگ را به بازار ایران عرضه کرد و مانع از گسترش کالاهای قاچاق، غیر اصل و بی کیفیت این برند در بازار کشورمان شد.

از سوی دیگر، افزایش تقاضا برای یک کالا باعث می‌شود تقاضا برای خدمات پس از فروش آن نیز بیشتر شود و این امر نیاز به کارشناسان حرفه‌ای و قطعات اصل را نیز افزایش می‌دهد. داریا همراه در این سال‌ها موفق شده علاوه بر وارد کردن گوشی و تبلت، خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را نیز در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی ارائه دهد. کارشناسان فنی این شرکت به طور مستقیم زیر نظر سامسونگ آموزش‌های لازم را سپری می‌کنند و مهارت‌های آنها نیز هر سه ماه یک بار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین قطعات به کار رفته در تعمیرات هم کاملا زیر نظر شرکت سامسونگ و به طور مستقیم وارد کشور شده و اصل هستند. بنابراین کاربران ایرانی همیشه مطمئن خواهند بود که گوشی یا تبلت خود را به دست مجموعه و کارشناسانی می‌دهند که خدماتی در سطح استانداردهای جهانی را ارائه می‌کنند.

داریا همراه پایتخت ، همراه همیشگی شما

داریا همراه پایتخت در تلاش است تا فراتر از یک واردکننده یا ارائه دهنده خدمات پس از فروش باشد. به همین منظور این شرکت در حوزه‌های حمایتی مختلفی وارد شده تا همانطور که از اسمش پیداست، ضمن واردات و ارائه خدمات پس از فروش، در تمامی عرصه‌های مردمی همراه کاربران باشد. این شرکت در راستای فعالیت‌های شهروندی خود، امسال از فیلم پرمخاطب و موفق قهرمان (اثر اصغر فرهادی) و همچنین تیم‌های ملی بسکتبال آقایان و بانوان حمایت کرد و در حوزه‌های ورزش و هنر همراه مردم کشورمان بوده است.

داریا همراه می‌خواهد در آینده نیز همراهی خود با مردم در تمام عرصه‌ها را ادامه دهد. این شرکت همیشه تلاش داشته همراه با هموطنان و در راستای پاسخ دادن به نیاز آنها قدم بردارد و همراهی با این شرکت، قدم مهمی برای تامین کالای اصل و باکیفیت و همچنین کارآفرینی برای افراد جامعه محسوب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*