دانلود گوگل کروم در ویندوز 11

تلاش زورگویانه مایکروسافت برای منصرف کردن کاربران از دانلود گوگل کروم در ویندوز

مایکروسافت می‌خواهد کاربران را به استفاده از مرورگر مایکروسافت اج ترغیب کند. آخرین تلاش زورگویانه این شرکت نیز منصرف کردن کاربران از دانلود گوگل کروم در ویندوز 11 و 10 است.

مایکروسافت هیچ وقت دوست نداشته کاربران ویندوز به جای مرورگر اج، گوگل کروم را دانلود کنند و حالا نیز کمپین جدیدی را برای تشویق کاربران به استفاده از Edge راه انداخته است.

در واقع این شرکت تا آخرین لحظه تلاش می‌کند کاربران ویندوز 11 و ویندوز 10 را از دانلود گوگل کروم منصرف کند؛ زیرا اگر به صفحه دانلود مرورگر رقیب بروید با پیام‌های زیر مواجه خواهید شد:

  • مایکروسافت اج از همان تکنولوژی کروم استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که مورد تایید مایکروسافت است.
  • این مرورگر خیلی قدیمی است! می‌دانید کدام مرورگر جدید است؟ مایکروسافت اج.
  • هیچکس تاکنون نگفته از تخفیف بدش می‌آید. مایکروسافت اج بهترین مرورگر برای خرید آنلاین است.

دانلود گوگل کروم در ویندوز 11

این پیام‌ها همانند پیام‌های پاپ‌آپی نیستند که داخل وب‌سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. در واقع خود مرورگر اج آنها را نشان می‌دهد و هیچ وب‌سایت دیگری قادر به نمایش آنها نیست. البته اگر کاربر مایکروسافت اج باشید و از خدمات گوگل همچون گوگل سرچ و جیمیل استفاده کنید نیز گوگل از شما می‌خواهد که مرورگر خود را به کروم تغییر دهید.

پیام‌های جدید مایکروسافت در حالی به صورت عمومی نمایش داده می‌شوند که این شرکت از سه سال پیش در حال بررسی روش‌هایی برای منصرف کردن کاربران ویندوز 10 از دانلود گوگل کروم و فایرفاکس بوده است؛ اما هیچ وقت آنها را به صورت عمومی امتحان نکرد.

البته این تنها تلاش مایکروسافت نیست؛ زیرا آنها در ویندوز 11 تغییر مرورگر پیش فرض را نیز سخت‌تر از نسخه‌های دیگر ویندوز کرده‌اند تا در نهایت کاربران اج را به کروم و فایرفاکس ترجیح دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا من که شخصا مجبور شدم از مایکروسافت اج استفاده کنم چون بعد از معرفی این مرورگر دیگه کروم مثل سابق کار نمی کرد البته اج هم خیلی خوب شده و هیچ چیز از کروم کم نداره