سریال Hellbound - عازم جهنم

نظر منتقدان درباره سریال Hellbound (عازم جهنم) ؛ پربازدیدترین سریال نتفلیکس

آیا سریال Hellbound – عازم جهنم به‌عنوان سریال کره‌ای جدید شبکه بزرگ نتفلیکس، می‌تواند رقیبی جدی برای اسکویید گیم یا همان بازی مرکب باشد؟

سریال Hellbound – عازم جهنم یک سریال فانتزی تاریک محصول کره جنوبی به کارگردانی یون سانگ-هو است که در 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400) رسماً توسط نتفلیکس منتشر شد و در کمال تعجب، پس از یک روز عنوان پربازدیدترین سریال نتفلیکس در جهان را از اسکویید گیم تصاحب کرد.

داستان سریال Hellbound – عازم جهنم بین سال‌های 2023 و 2027 در کره جنوبی جریان دارد. در این سریال، موجودی ماورایی که به نوعی یک فرشته تلقی می‌شود به زمین آمده است و انسان‌ها را به جهنم می‌فرستد. در واقع این موجود به افراد می‌گوید چه زمانی می‌میرند و به جهنم می‌روند. در این بین، فاصله برخی تا پایان زندگی خود تنها چند ثانیه است و بعضی دیگر هنوز چند سال دیگر فرصت زندگی دارند.

حال باید دید که نظر منتقدان نسبت به این سریال چیست و آیا می‌تواند با سریال کره‌ای پر سر و صدای قبلی نتفلیکس رقابت کند یا خیر.

خلاصه بررسی‌های سریال Hellbound – عازم جهنم

Polygon – 84

چوی [کیو-سوک] با اقتباس از هفت نسخه از وب‌تون خود، می‌تواند یک دنیای پویا بسازد که به طرز هوشمندانه‌ای زمینه‌ساز قسمت‌های بعدی شود و ین [سانگ-هو] هم در اجرای آن اصلاً کم نمی‌آورد.

Decider – 70

سریال Hellbound علی‌رغم کند و ناپیوسته بودن قسمت اولش، داستانی جالب را بنا می‌کند که می‌تواند به هر مسیری برود.

سریال Hellbound - عازم جهنم

RogerEbert.com – 70

سریال Hellbound از آن سریال‌های ترسناکی است که به وضوح با هر قسمت، بیشتر رشد می‌کند درحالی که آشکارتر می‌شود داستان‌نویسان چقدر سناریوی آن را منطقی نوشته‌اند.

The Telegraph – 60

در 6 قسمت این سریال به‌عنوان یک اثر رازآلود کلیشه‌ای، چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. با این حال، طرفداران اسکویید گیم می‌توانند بسیار راحت از آن بگذرند.

The Playlist – 58

هرچند سریال Hellbound در بخش دوم خود دارای ضعف‌هایی است، باید بلندپروازی یون سانگ-هو را تحسین کرد که وب‌تون خود را به یک داستان با کش و قوس‌ها و شخصیت‌های متعدد تبدیل کرده است که بعضی مواقع پُر از ایده‌های مختلف به نظر می‌آید.

نظر شما کاربران گجت نیوز راجع به سریال Hellbound – عازم جهنم چیست؟