تسلا سایبرتراک

شاسی بلند عجیب و غریب ایلان ماسک، 4 موتور دارد!

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا اخیراً اظهار داشته است که پیکاپ برقی پرحاشیه این شرکت سایبرتراک با 4 موتور به عرضه خواهد رسید.

در حال حاضر جمعیت عظیمی منتظر عرضه خودروی پیکاپ پر سر و صدای تسلا با نام سایبرتراک هستند که زمان معرفی رسمی‌اش بسیار بحث‌برانگیز شد. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا به‌تازگی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است اولین نسخه‌ای که از سایبرتراک عرضه می‌شود، از چهار موتور برخوردار خواهد بود و کنترل گشتاور فوق‌العاده سریع روی هر چرخ را به‌صورت مجزا ارائه خواهد داد. خودروهای برقی دیگری هم وجود دارند که هر چرخشان دارای یک موتور است که از جمله می‌توان به ریویان R1T اشاره کرد.

ایلان ماسک همچنین باری دیگر به این نکته اشاره کرده است که سایبرتراک از انتقال نیرو به هر دو محور جلو و عقب بهره خواهد برد که امکان راندن آن به‌صورت مورب مانند یک «خرچنگ» را فراهم می‌کند. سیستم تمام چرخ متحرک e-4orce از نیسان نیز که در کراس اور برقی آریا و نسل جدید نیسان لیف مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای موتورهای جلو و عقب است.

تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک که در ابتدا قرار بود تا اواخر سال 2021 روانه بازار شود، چند ماه قبل با تاخیر مواجه شد و اکنون باید منتظر عرضه آن در سال 2022 باشیم. این درحالی است که تسلا در اکتبر گذشته مشخصات و قیمت این خودرو را از وب‌سایت رسمی خود حذف کرد.

افرادی که به دنبال خرید سایبرتراک هستند می‌توانند با یک پیش‌پرداخت 100 دلاری که امکان استرداد آن نیز وجود دارد، این خودرو را رزرو کنند. البته افرادی که قصد خریداری نسخه 2 موتوره سایبرتراک را دارند حتی باید بیشتر انتظار بکشند. همان‌طور که ایلان ماسک اشاره کرده، در حال حاضر برنامه این است که ابتدا نسخه 4 موتوره سایبرتراک به عرضه برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*