خودرو برتر سال 2022

10 خودرو برتر سال 2022 از نگاه وب سایت کارانددرایور

10 خودرو برتر سال 2022 از نگاه وب سایت کارانددرایور معرفی شدند. در این لیست نام خودروهایی چون هوندا آکورد، شورلت کوروت و کیا تلوراید به چشم می‌خورد.

وب سایت کارانددرایور همانند سال‌های قبل پیش از پایان سال 2021 لیستی از بهترین خودروهای سال 2022 را منتشر کرد. این شرکت برای معرفی 10 خودرو برتر سال 2022 بیش از 300 خودرو شامل انواع خودرو سواری، پیکاپ، شاسی بلند و ون را مورد بررسی قرار داده است. در ادامه شما را با 10 خودرو برتر سال 2022 از نگاه وب سایت کارانددرایور آشنا خواهیم کرد.

10 خودرو برتر سال 2022 – کارانددرایور

کادیلاک CT4-V بلک وینگ

خودرو برتر سال 2022

کادیلاک CT4-V بلک وینگ با قدرت 472 اسب بخار به باور بسیاری از مشتریان نسخه پایین‌تر مدل CT5-V بلک وینگ با قدرت 668 اسب بخار محسوب می‌شود، با وجود این که چنین باوری از لحاظ ظاهری منطقی به نظر می‌رسد، اما یک تصور کاملا نادرست است. در واقع مشتریانی که بلک وینگ بزرگ‌تر را می‌پسندند نیز باز هم بلک وینگ کوچکتر را یک خودرو جذاب می‌دانند. داوران این دوره رقابت نیز با همین موضوع موافق بوده و CT4-V بلک وینگ را نسبت به CT5-V بلک وینگ، سدان اسپرت بهتری معرفی کردند.

کادیلاک CT5-V بلک وینگ

خودرو برتر سال 2022

کادیلاک CT5-V بلک وینگ با مشخصات چشمگیر خود یک خودرو بسیار محبوب محسوب می‌شود. در واقع کادیلاک برای این خودرو یک پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 668 اسب بخار و گشتاور 895 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از سایر مشخصات این خودرو می‌توان به گیربکس 6 سرعت دستی استاندارد، محرک عقب خاص و دو تن وزن اشاره کرد که چنین ترکیبی توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

شورلت کوروت

خودرو برتر سال 2022

شورلت کوروت برای عاشقان پرفورمنس که به صرفه‌جویی در پول نیز اهمیت می‌دهند یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. این خودرو نسبت به قیمت خودرو بهترین پرفورمنس را ارائه می‌دهد. البته کوروت فقط به دلیل قیمت خود در این لیست قرار نگرفته و پرفورمنس آن بسیار چشمگیر است؛ چرا که شورلت کوروت C8 در یک پیست چالش‌برانگیز توانست از پورشه 718 نیز سریع‌تر ظاهر شود.

فورد برانکو

خودرو برتر سال 2022

مشتریان جیپ رانگلر طی چند دهه گذشته به ناچار مشکلات آن را تحمل می‌کردند؛ چرا که برای خرید یک خودرو ۴×۴ که بتواند از هر نوع مسیری عبور کند و از قابلیت برداشتن سقف و درها نیز برخوردار باشد فقط باید جیپ رانگلر را انتخاب می‌کردند، البته بسیاری جذابیت جیپ رانگلر را همان حفظ شخصیت سنتی آن می‌دانند، اما فورد برانکوی جدید توانسته تمام قابلیت‌های جیپ رانگلر را با رفع مشکلات در اختیار مشتریان قرار دهد.

هوندا آکورد

خودرو برتر سال 2022

خودروهای خانوادگی که برای کارهای روزمره طراحی می‌شوند همانند سوپرکارها و خودروهای اسپرت جذابیت ندارند. البته حتی برای رانندگی‌های روزمره نیز خودروهایی کسل‌کننده یا فضای اندک باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد، اما هوندا آکورد همانند سال‌های قبل با حضور در لیست 10 خودرو برتر سال 2022 نشان داد که هرچند از لحاظ ظاهری یک خودرو خسته‌کننده به چشم می‌آید، اما سطح رانندگی آن بسیار هیجان‌انگیز است.

کیا تلوراید

خودرو برتر سال 2022

داوران این رقابت کیا تلوراید را به دلیل این که یک خودرو ایده‌آل در استفاده‌های روزمره محسوب می‌شود در لیست 10 خودرو برتر سال 2022 میلادی قرار دادند. این شاسی بلند باعث می‌شود تا مالکان بتوانند تمام کارها را با رضایت کامل به انجام برسانند.

پورشه ۷۱۸

خودرو برتر سال 2022

پورشه 718 که در دو نسخه کیمن کوپه و باکستر روباز به بازار عرضه می‌شود جزو خودروهای پرسرعت بوده و به همین دلیل برای علاقه‌مندان به سرعت می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. حدود 25 سال از عرضه باکستر در بازار آمریکا می‌گذرد و از سال 2006 نیز شاهد عرضه نسخه کیمن به بازار بوده‌ایم و طی این مدت این دو خودرو موتور وسط پورشه توانستند 23 بار جایزه ۱۰Best را از آن خود کنند.

رم ۱۵۰۰

خودرو برتر سال 2022

رم 1500 در سال 2009 با استفاده از فنرهای پیچشی توانست یک انقلاب جدید در خودروهای پیکاپ به وجود بیاورد. رم همچنین برای ارزش قائل شدن برای افرادی که به صورت روزانه در این خودروها رانندگی می‌کنند یک کابین خاص با متریالی که برای سدان‌های لوکس استفاده می‌شود را در نظر گرفت. جدیدترین پیکاپ رم از سامانه چهار چرخ محرک و موتور 3 لیتری V6 توربودیزل بهره می‌برد و از کیا تلوراید نیز مصرف سوختی کمتری را به همراه دارد. همچنین مدل 3.6 لیتری V6 بنزینی رم ۱۵۰۰ به اندازه کیا تلوراید سوخت مصرف می‌کند.

سوبارو BRZ / تویوتا GR 86

خودرو برتر سال 2022

نسل اول سوبارو BRZ / تویوتا GR 86 با دو نقطه ضعف بزرگ پایین بودن قدرت و چسبندگی مواجه بودند. در واقع شاسی محرک عقب این خودروها در سطح عالی قرار داشت، اما لاستیک‌ها از کشش کافی برخوردار نبودند و موتور 2 لیتری 4 سیلندر تخت آن هم گشتاور پایینی را ارائه می‌داد، اما آنها با رفع مشکلات خود توانستند در لیست 10 خودرو برتر سال 2022 قرار بگیرند.

فولکس واگن گلف GTI

خودرو برتر سال 2022

فولکس وگن گلف GTI برای انجام کارهای روزمره یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود و همین موضوع نقطه قوت این خودرو به‌شمار می‌رود. این هاچ بک اسپرت آلمانی همواره پرفورمنس خوب با قیمت مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد. از سایر ویژگی‌های این هاچ بک 5 نفره می‌توان به مصرف سوخت مناسب و فضای کابینی بیشتر از برخی از کراس اوورهای کامپکت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*