کلاب هاوس

زبان فارسی به کلاب هاوس اضافه شد

زبان فارسی به کلاب هاوس اضافه شد. این شبکه اجتماعی صوتی در ادامه پشتیبانی از زبان‌های بومی از 13 زبان دیگر از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

شبکه اجتماعی کلاب هاوس اخیرا برای کاربران خود قابلیت‌های جدیدی را مانند پخش مجدد در نظر گرفته است که به کمک این قابلیت می‌توان کل برنامه زنده اتاقی که در آن حضور داشتند را بار دیگر گوش دهند. علاوه بر این، یک برنامه جایزه باگ نیز در این اپلیکیشن راه‌اندازی شده که با گزارش نواقص اپلیکیشن می‌توان 100 تا 300 دلار جایزه دریافت کرد.

همچنین این اپلیکیشن قابلیت علاقه‌مندی‌ها (Interests) را به موضوعات (Topics) تغییر نام داده است؛ این قابلیت امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا اتاق‌ها، کلوب‌ها و افراد با علایق مشترک یا مهارت‌های مشابه را پیدا کنند. این قابلیت هم‌اکنون در دسترسی کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است.

اضافه شدن زبان فارسی به کلاب هاوس

کلاب هاوس طی ماه قبل در اولین اقدام خود برای پشتیبانی از زبان‌های بومی حدود 13 زبان جدید را اضافه کرد. در حال حاضر این شبکه اجتماعی صوتی مجددا بازم 13 زبان دیگر را اضافه کرد که شامل زبان فارسی، یوروبا، ترکیش، تایلندی، سومالی، نپالی، ماراتی، ایگبو، هوسه، چینی سنتی، چینی ساده، بنگالی و عربی می‌شود.

هم‌اکنون زبان‌های جدید فقط در دستگاه‌های اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است، اما طبق اعلام این شرکت به‌زودی نسخه‌های iOS نیز از زبان‌های بیشتر پشتیبانی خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*