دوربین زیر نمایشگر در شیائومی 12

خبری از دوربین زیر نمایشگر در شیائومی 12 نیست

شواهد حاکی از آن است که دوربین زیر نمایشگر در شیائومی 12 وجود ندارد اما آیا واقعا شیائومی پرچمداران جدیدش را بدون این فناوری عرضه می کند؟

غول تولید گوشی چین، شیائومی، قرار است که سری شیائومی 12 را اواخر این ماه رونمایی کند. تا الان این شرکت در حال آماده سازی گوشی هوشمند جدید خود بوده و طراحی نهایی آن به پایان رسیده است.

به گفته دیجیتال چت استیشن، این گوشی پرچمدار مجهز به فناوری دوربین زیر نمایشگر نیست. در عوض تمام اعضای این خانواده صفحه نمایش‌های خمیده دارند و یک دوربین در مرکز نمایشگر آنها تعبیه شده است.

دوربین زیر نمایشگر در شیائومی 12

طبق گزارشات اخیر، در اواخر ماه جاری شاهد معرفی سه مدل از این سری خواهیم بود. این کمپانی قرار است که شیائومی 12X، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را رونمایی کند. سایر مدل‌های این سری سال آینده از راه می‌رسند. با این وجود، سه مدل مذکور طراحی پانچ هول مرکزی خواهند داشت.

پیش‌تر شیائومی به تولید انبوه دوربین‌های زیر نمایشگر در شیائومی می میکس 4 پرداخته بود. این پرچمدار دارای یک صفحه نمایش تماماً هایپربولوئیدی است و اولین گوشی چینی رده بالایی محسوب می‌شود که مجهز به دوربین زیر نمایشگر است. اما کیفیت دوربین سلفی پرتره این گوشی نسبت به دوربین زیر نمایشگر آن بهتر است.

دوربین زیر نمایشگر در شیائومی 12

از نظر نوع تراشه، هم Xiaomi 12 و هم Xiaomi 12 Pro مجهز به چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود. گوشی‌های نامبرده در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارند که دارای لرزگشیر اپتیکال تصویر است. و اما Xiaomi 12X با تراشه اسنپدراگون 870 از راه می‌رسد.

شیائومی 12 با صفحه نمایش منطبق با LTPO (اکسید پلی کریستال دما پایین) عرضه خواهد شد. این فناوری به شما امکان می‌دهد که نرخ تازه سازی دستگاه خود را از 1 تا 120 هرتز تغییر دهید. همچنین به صورت خودکار نمایشگر را تعدیل خواهد کرد. این یعنی اگر کاربر، بازی سنگینی اجرا کند، نرخ نوسازی به صورت خودکار روی 120 هرتز تنظیم خواهد شد. همچنین زمانی که کاربر در برنامه‌های دیگر گوشی خود در گشت و گذار است، رفرش ریت کاهش می‌یابد. این قابلیت میزان مصرف انرژی دستگاه را به حداقل می‌رساند.

سری شیائومی 12 ظرفیت باتری بالایی خواهد داشت و انتظار می‌رود که حجم باتری آن 5000 میلی‌آمپری باشد. به خاطر قوانین چین، شارژر بی‌سیم این مجوعه تنها 50 واتی خواهند بود. این باتری حجیم در عرض 20 دقیقه کاملا شارژ می‌شود و این رکوردی جدید به حساب می‌آید.

رابط کاربری سری Xiaomi 12 به همراه می یو آی 13 است و به گفته لی جان این لانچر، اواخر امسال منتشر می‌شود و انتظارات هر کاربری را برآورده خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*