شیائومی در حال تست بروزرسانی اندروید 12 بر روی این 7 گوشی است

شیائومی در حال تست بروزرسانی اندروید 12 بر روی این 7 گوشی است

شیائومی در حال تست بروزرسانی اندروید 12 (MIUI 13) روی 7 مدل از گوشی‌های جدید خود است. به نظر می‌رسد کلیه باگ‌های فعلی از بین خواهند رفت.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده می‌توان گفت شیائومی برای رونمایی از سیستم جدید MIUI 13 آماده می‌شود. شیائومی قصد دارد سیستم جدید خود را همراه با گوشی‌های سری 12 خود در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) معرفی کند، اما ممکن است گوشی‌های سری 12 به رابط کاربری MIUI 13 مجهز نباشند. گزارش‌های منتشرشده مدعی هستند که این کمپانی در حال آزمایش سیستم MIUI 13 روی برخی مدل‌ها بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شیائومی در حال آزمایش MIUI 13 روی شیائومی 11، شیائومی میکس 4، شیائومی 11 لایت 5G، شیائومی 11 اولترا، شیائومی 10s، ردمی K40 و ردمی K40 Pro است، اما به نظر می‌رسد این کمپانی در حال انجام آزمایش‌ها در تیم داخلی خود بوده و هنوز نسخه مربوطه در دسترس توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار نگرفته است. از برخی از تغییرات رابط کاربری جدید شیائومی می‌توان به زبان جدید Material You بروزرسانی اندروید 12، تم‌های سوئیچ خودکار و سایر موارد اشاره کرد. افزایش حافظه رم مجازی و حالت دسکتاپ را می‌توان به عنوان سایر قابلیت‌های جدید MIUI 13 معرفی کرد؛ کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را بعد از اتصال به تلویزیون به رایانه شخصی متصل کنند.

تست بروزرسانی اندروید 12 توسط شیائومی - 1

قطعا مشکلات متعدد رابط کاربری MIUI 12 را به خاطر دارید؛ شیائومی برای مقابله با هزاران باگ موجود در آن اقدام به انتشار آپدیت MIUI 12.5 کرد. کمپانی چینی شیائومی کلیه باگ‌ها را مدنظر قرار داده و در رابط کاربری جدید خود، بهینه‌سازی‌ها را انجام داده است.

با این که مشکلات زیادی در MIUI وجود داشته است، اما کماکان یکی از بهترین رابط‌های کاربری تولیدکنندگان چین به حساب می‌آید. بر اساس اعلام لی جون (Lei Jun)، رابط کاربری MIUI کلیه تلاش‌های خود را برای بهبود انجام می‌دهد و قطعا بهتر از گذشته خواهد شد.

تست بروزرسانی اندروید 12 توسط شیائومی - 2

آقای Lu Weibing، مدیر برند ردمی هم عملکرد قابل قبول باتری را در ردمی نوت 11 پرو به تلاش‌های انجام شده برای بهبود رابط کاربری MIUI نسبت داده است. این مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای انجام شده از سوی مدیران شیائومی نشان می‌دهد که سیستم MIUI 13 با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهد بود.

البته این مسئله منطقی به نظر می‌رسد و علت آن را می‌توان ناتوانی رابط کاربری قبل عنوان کرد. همچنین Furthermode، یکی از محبوب‌ترین افشاکنندگان Weibo هم سیستم MIUI 13 به عنوان رابط کاربری معرفی کرد است که با تغییرات گسترده همراه خواهد بود. همچنین او مدعی است بسیاری از رابط‌های سیستم دارای UX جدید هستند؛ این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 11 و 12 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تف به شیائومی وگوشیهای آشغالش
    خداراشکرسامسونگ گ فتم وازشرباگهای مسخره شیائومی راحت شدم

    لعنت برعنائومی

  2. خدا ازسازنده گوشی سیامی پرو نوت نه نگزره اشغالترین گوشی هست که توی عمرم خرید یعنی یه سرطلان میانه

  3. ببخشید آیا بروزرسانی روی موبایل ردمی نوت ۹ اعمال میشه؟؟؟