پروژه های تحول دیجیتال ایرانسل

تعدادی از نمایندگان مجلس از پروژه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید کردند

امروز برخی از نمایندگان مجلس گفتگویی با مدیرعامل ایرانسل در خصوص پروژه های تحول دیجیتال ایرانسل داشتند. خلاصه این نشست را در گجت نیوز بخوانید.

امروز برخی از نمایندگان مجلس از جمله رضا تقی پور انوری و دکتر مجتبی رضاخواه به ساختمان مرکزی ایرانسل رفتند و با مدیرعامل و برخی از مدیران ایرانسل در خصوص فعالیت‌های اخیر این شرکت گفتگو کردند.

روابط عمومی ایرانسل در همین خصوص بیان کرده که امروز صبح، عضو کمیسیون صنایع و معادن به همراه عضو کمیسیون برنامه و بودجه با دکتر بیژن عباسی آرند در ساختمان مرکزی ایرانسل گفتگو کردند و گزارشی تجمیعی از اقدامات اخیر ایرانسل دریافت نمودند.

پروژه های تحول دیجیتال ایرانسل

در این نشست گزارش اقدامات انجام شده در مرکز عملیات شبکه و نیز سامانه بومی نگاهداری دیجیتال شبکه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد. علاوه بر آن در خصوص این اپراتور دیجیتال ایران در ارائه خدمات دیجیتال و کسب و کارهای دیجیتالی صحبت‌هایی شد و گزارش آن تقدیم گردید.

در کنار موارد بالا، ایرانسل از طرح‌های خود در خصوص مدیریت هوشمند ترافیک بر بستر شبکه 5G رونمایی کرد. همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز با شرکت ایرانسل برای طرح تسهیل ورود اینترنت 5جی به کشور از دیگر اقدامات این شرکت است که برای نمایندگان شرح داده شد.

پروژه های تحول دیجیتال ایرانسل

بیژن عباسی آرند در ابتدای صحبت‌هایش درباره دیگر طرح‌های ایرانسل صحبت کرد و از پیشرفت‌های شرکت برای عرضه نسل پنجم تلفن همراه و چشم انداز آن در آینده توضیحاتی ارائه داد. صحبت‌های مدیرعامل ایرانسل در شکوفایی زیست بوم دیجیتال، توانمندسازی نیروی انسانی و ادامه پر قدرت مسیر فناوری خلاصه می‌شود.

وی در ادامه گفتگوهایش برخی از بحران‌ها و چالش‌های پیش روی شرکت را مطرح کرد و تاکید زیادی روی همکاری و مساعدت تمامی عناصر مجموعه برای پیشبرد اهداف داشت. همچنین دکتر رضا تقی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن از اقدامات ایرانسل در حوزه فناوری تقدیر کرد و با اشاره به دیجیتالی شدن فرآیندها و ایجاد سامانه بومی نگهداری دیجیتال و نیز دیجیتالی کردن کلیه نهادهای دولتی در آینده ابراز خرسندی نمود.

دکتر رضاخواه نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت پذیرفته در این مجموعه از ایرانسل خواست که همچنان به روند دیجیتالی کردن فرآیندها ادامه دهند و تاکید زیادی روی توسعه کلان داده و هوشمندسازی ترافیک کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*