ماهنورد چینی در نیمه تاریک ماه

ثبت تصویر چیزی عجیب شبیه به یک خانه در نیمه تاریک ماه توسط ماهنورد چینی + عکس

ماهنورد چینی به‌تازگی یک شی شبیه به یک خانه را در نیمه تاریک ماه مشاهده کرده است. در ادامه با تصویر این شی عجیب همراه گجت نیوز باشید.

ماهنورد یوتو ۲ (Yutu-2) از اوایل 2019 به‌عنوان بخشی از ماموریت چانگ ای ۴ (Chang’e 4) همواره مشغول کشف و کاوش در ماه بوده و به‌تازگی یک شی مکعبی مرموز را در نیمه تاریک ماه رویت کرده است که جالب توجه به نظر می‌رسد.

«اندرو جونز» (Andrew Jones)، ژورنالیستی که اخبار برنامه فضایی چین را در رسانه‌های SpaceNews و Space.com پوشش می‌دهد، اخیراً طی رشته توییتی از رویت یک شی مکعبی توسط ماهنورد چینی یوتو 2 در نیمه تاریک ماه خبر داده و نام «خانه مرموز» را روی آن گذاشته است.

شی عجیب شبیه خانه در نیمه تاریک ماه

این ماهنورد چینی به‌زودی به سمت شی مذکور در نیمه تاریک ماه می‌رود و نگاهی نزدیک‌تر به آن خواهد داشت.

با این حال، این سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان به یک اکتشاف بزرگ امیدوار بود یا خیر. ماهنورد چینی یوتو 2 در سال 2019 یک ماده ژل‌مانند را کشف کرده بود که نهایتاً مشخص شد فقط یک سنگ شیشه‌مانند بوده است. همین کافی است تا انتظار اکتشاف شگفت‌انگیزی را نداشته باشیم و چندان هیجان‌زده نشویم چون موردهای زیادی بوده‌اند که در ابتدا عجیب و غریب به نظر می‌آمدند اما وقتی در نهایت ماهیت آن‌ها مشخص شده، باعث ناامیدی همه شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بله مسلما همین طوره و به عقب خواهد افتاد تمام پروژه‌ای انسان در مورد فضا به تعویق خواهد افتاد چون فضا ناشناخته های بسیاری در خود پنهان دارد