محبوبترین ایموجی های سال 2021

اینها محبوبترین ایموجی های سال 2021 هستند

کنسرسیوم جهانی یونیکد فهرستی از محبوبترین ایموجی های سال 2021 را منتشر کرده است. اگر شما هم عادت دارید از Emoji‌ استفاده کنید، این فهرست را ببینید.

گاهی اوقات اخبار سرگرم کننده‌ای وجود دارد که ذهن ما را از سایر اخبار بد حوزه فناوری مثل کمبود جهانی تراشه، قیمت‌های بسیار بالای گوشی‌های پرچمدار رویایی ما و حملات سایبری و مواردی از این دست دور می‌کند.

امروز فهرستی از محبوبترین ایموجی های سال 2021 به دست ما رسیده است که توسط کنسرسیوم یونیکد به عنوان مسئول نگهداری از ایموجی‌هایی که ما دوستشان داریم، منتشر شده است.

محبوبترین ایموجی های سال 2021

کنسرسیوم یونیکد، نام یک گروه مردم نهاد است که مسئول حفظ و نگهداری از استاندارد بین‌المللی Unicode است که شامل متن و ایموجی‌ها می‌شود. به گفته این نهاد، 8 ایموجی برتر استفاده شده در جهان عبارتند از: ایموجی صورت با اشک شوق، قلب سرخ رنگ، خنده غلتان روی زمین، شست رو به بالا، چهره گریان، چهره در حال بوسیدن، چهره خندان با قلب و چهره خندان با چشم‌های خندان.

محبوبترین ایموجی های سال 2021

در وبلاگ این کنسرسیوم مردم نهاد، اطلاعات جالب دیگری هم از ایموجی‌ها منتشر شده است. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید در حال حاضر 3663 ایموجی مختلف برای استفاده وجود دارد؟

هر سال کنسرسیوم یونیکد طرح‌های مختلف ایموجی را برای اضافه کردن به شکلک‌های جهانی موبایل دریافت می‌کند و ما هر سال حداقل چند شکلک تازه وارد را در بین ایموجی‌ها می‌بینیم.

کنسرسیوم یونیکد محبوبترین ایموجی های سال 2021 را با توجه به داده‌های به دست آمده از سوی اپل، گوگل، مایکروسافت، Emojipedia و همینطور دیگر شرکت‌های سخت افزاری و نرم افزاری که با این کنسرسیوم همکاری می‌کنند، انتخاب کرده است.

مهم نیست که شما بیشتر از کدام شکلک‌ها استفاده می‌کنید، ما شما را تشویق می‌کنیم به هر طریقی که شما را خوشحال می‌کند از ایموجی‌ها استفاده کنید. گاهی ممکن است با ایموجی یک تکه دونات شکلاتی و یا یک تکه پیتزا خوشحال شوید. هیچ کس نباید با انتخاب ایموجی‌هایش قضاوت شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*