واکسن کرونا

از 15 آذر، هرکس واکسن کرونا نزده باشد جریمه خواهد شد

از تاریخ ۱۵ آذر محدودیت‌های جدیدی برای افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند و همچنین مبتلایان به کرونا اعمال خواهد شد.

رضا نفیسی،‌ رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد چنانچه گونه جدید کرونا در کشور فراگیر شود،‌ قطعا محدودیت های کرونایی درباره سفرهای داخلی تغییر کرده و سخت‌گیرانه‌تر خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های جدید برای افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی ادامه داد که در سیستم جدید کنترل هوشمند کرونا که از تاریخ ۱۵ آذر به اجرا در خواهد آمد، محدودیت و جریمه برای افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد. پروتکل‌هایی که تا پیش از این برای شهرهای قرمز، نارنجی، آبی و زرد اعمال شده بود با تغییری همراه نشده‌اند،‌ اما هوشمند شده و برای مبتلایان و افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند به اجرا در خواهند آمد.

نفیسی در ادامه بیان کرد که برای مبتلایان به کرونا پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌تری نسبت به افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند اعمال خواهد شد،‌ به طوری که این افراد از تردد در شهر حتی با خودرو شخصی خود منع خواهند شد و در صورت خروج از قرنطینه جریمه خواهند شد.

وی در انتها خاطرنشان کرد در چنین شرایطی افراد کرونایی تحت نظر قرار می‌گیرند و از رفتن به سر کار منع می‌شوند و در صورتی که رفت و آمدی داشته باشند به دلیل ترک غیر قانونی قرنطینه جریمه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*