سوپر دیوایس هواوی

رویداد بزرگ سوپر دیوایس هواوی، معرفی اکوسیستم منحصر به فرد هواوی و محصولات جدید

شرکت هواوی به عنوان یکی از قطب‌های دنیای فناوری، پس از سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه اکوسیستم اختصاصی، اقدام به معرفی رسمی سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به Harmony OS در سال گذشته کرده است.

حالا با گذشت فرصتی کوتاه، شرکت هواوی قصد دارد با برگزاری یک رویداد ویژه، قابلیت سوپر دیوایس (Super Device) از اکوسیستم خود را در بازار ایران نیز به صورت رسمی معرفی کند. قابلیتی که نسل نوین ساختارهای ارتباطی بین‌دستگاهی را تعریف می‌کند.

 

مشاهده رویداد سوپر دیوایس هواوی و شرکت در قرعه‌کشی‌

 

کلیک کنید

 

دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 20:00

 

  با حضور امیر عباس گلاب

در جریان برگزاری این رویداد و پخش آن از طریق آپارات، امکان شرکت بینندگان در قرعه‌کشی مخصوص این رویداد نیز وجود دارد. برای این کار کافی است تا هشتگ #superdevice را در بخش پیام‌های آپارات ارسال کنید. قابل توجه اینکه قرعه‌کشی در بین افرادی که در زمان برگزاری رویداد پیام ارسال کنند برگزار خواهد گرفت. از بین این عزیزان به قید قرعه به یک نفر گوشی هوشمند هواوی Nova 8i تعلق خواهد گرفت.

در رویداد سوپر دیوایس هواوی علاوه بر ارائه توضیحات کامل در مورد ساختارهای ارتباطی نوین هواوی، چند محصول جدید هواوی نیز معرفی خواهد شد. محصولاتی مانند مانیتور، ساعت هوشمند، هندزفری، تلفن هوشمند و غیره که به صورت مستقیم با اکوسیستم هواوی و قابلیت سوپر دیوایس آن در ارتباط هستند.

همچنین خواننده محبوب امیرعباس گلاب نیز در این برنامه به اجرای قطعاتی خواهند پرداخت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*