پخش زنده مراسم سوپر دیوایس هواوی ؛ امروز ساعت 20

مراسم سوپر دیوایس هواوی از ساعت 20 امشب 15 آذر 1400 برگزار می‌شود. شما در این پست می‌توانید این رویداد ویژه را به صورت زنده تماشا کنید.

شرکت هواوی از سال گذشته، سیستم عامل اختصاصی خود با نام هارمونی او اس – HarmonyOS را معرفی و عرضه کرد و این سیستم عامل خیلی زود توانست جای خود را در میان سیستم های عامل موبایلی باز کند و روی دستگاه‌های زیادی در سراسر جهان نصب شود. یکی از فناوری‌ها و قابلیت‌هایی که در این اکوسیستم اختصاصی ارائه می‌شود، قابلیت سوپر دیوایس – Super Device است. هواوی با ارائه این قابلیت، امکان اتصال سریع و آسان دستگاه‌های مختلف هواوی به یکدیگر و ارتباط میان دستگاهی بین آنها را فراهم می‌کند.

مراسم سوپر دیوایس هواوی را از دست ندهید

حالا هواوی امروز یک رویداد ویژه در ایران برگزار می‌کند و قصد دارد سوپر دیوایس را به طور رسمی در کشورمان معرفی کند و از قابلیت‌های آن برای کاربران ایرانی پرده بردارد. مراسم سوپر دیوایس هواوی امروز دوشنبه 15 آذر 1400 از ساعت 20 به وقت ایران آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت زنده تماشا کنند.

هواوی قصد دارد در این مراسم ویژه خود توضیحات کاملی را درباره ساختارهای ارتباطی نوین خود ارائه کند و در کنار آن از چند محصول جدید برای بازار ایران رونمایی کند. از جمله این محصولات می‌توان به مانیتور، ساعت هوشمند، گوشی هوشمند و هندزفری اشاره کرد. خواننده محبوب کشورمان، آقای امیرعباس گلاب نیز در این برنامه حضور دارد و قطعاتی را برای علاقه‌مندان اجرا خواهد کرد.

علاوه بر این، بینندگان در جریان برگزاری این مراسم می‌توانند در قرعه کشی ویژه شرکت کنند. به این منظور، هشتگ #superdevice را باید در بخش پیام‌های ویدیوی پخش زنده این مراسم از آپارات ارسال کنید. این قرعه کشی در بین کاربرانی که در زمان برگزاری رویداد، پیام مذکور را ارسال کنند برگزار می‌شود و به قید قرعه به یک برنده خوش شانس، گوشی هوشمند هواوی نوا 8 آی اهدا خواهد شد.

همانطور که گفته شد، مراسم سوپر دیوایس هواوی از ساعت 20 امروز دوشنبه 15 آذر 1400 به صورت زنده پخش می‌شود و شما گجت نیوزی‌های عزیز هم می‌توانید از اینجا این رویداد ویژه را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*