جایزه باران گجت نیوز

پخش زنده مراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی گجت نیوز ؛ امروز ساعت 19

پس از ده روز داغ و پرهیجان، جشنواره جایزه باران گجت نیوز به آخرین روز خود رسید و امروز اسامی برندگان خوش شانس در لایو اینستاگرام گجت نیوز اعلام خواهد شد.

پس از بسته شدن صفحه قبلی گجت نیوز توسط اینستاگرام که باعث ناراحتی چند صد هزار دنبال‌کننده‌ی این صفحه تخصصی حوزه علم و فناوری شد، تصمیم گرفتیم که قوی‌تر از قبل فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی ادامه پیدا کند. این تصمیم با همراهی پرشور شما عزیزان مواجه شد و ظرف مدتی کوتاه، دنبال‌کنندگان پیج اینستاگرام گجت نیوز از مرز 20 هزار نفر فراتر رفت.

به پاس این همراهی تصمیم بر آن شد که جشنواره‌ای تحت عنوان جایزه باران گجت نیوز برگزار شود و به 12 برنده‌ی خوش شانس، جوایز ارزنده‌ای اهدا کنیم. این رویداد ده روزه که از پنجشنبه‌ی دو هفته قبل آغاز شد، حالا به آخرین روز خود رسیده و در انتظار اجرای هیجان‌انگیز‌ترین قسمت آن یعنی مشخص شدن برندگان هستیم. در پی استقبال فوق‌العاده شما عزیزان، قریب به 30 هزار کامنت در این فستیوال پرجایزه به ثبت رسید و به امید خداوند امروز ساعت 19، مراسم قرعه کشی و اعلام برندگان به صورت زنده در لایو اینستاگرام گجت نیوز و با اجرای اهورا نیازی برگزار خواهد شد.

پخش زنده قرعه کشی و اعلام برندگان را از دست ندهید!

شما عزیزان برای تماشای این مراسم کافی است راس ساعت 19 در لایو اینستاگرام گجت نیوز حضور داشته باشید. پس پیج رسمی گجت نیوز در اینستاگرام (mygadgetnews@) را دنبال کنید و اگر جزو شرکت‌کنندگان در این مسابقه بوده‌اید، این رویداد هیجان‌انگیز را از دست ندهید؛ شاید یکی از برندگان خوش شانس جوایز میلیونی امروز، شما باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*