207 دو رنگ

سرانجام پژو ۲۰۷ دو رنگ وارد خط تولید شد + عکس و مشخصات

پژو ۲۰۷ دو رنگ به زودی توسط شرکت ایران خودرو روانه بازار خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت ایران خودرو به تازگی مشخصات پژ‌و ۲۰7i دو رنگ را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که این خودرو به زودی به عنوان نخستین محصول دو رنگ ایران خودرو روانه بازار خواهد شد. پژو ۲۰۷i دو رنگ همانند نسخه‌های دیگر با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 که توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار را به همراه ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور به تولید می‌رساند،‌ روانه بازار خواهد شد.

۲۰۷ دو رنگ

بر اساس اخبار منتشر شده، 207i با بدنه دو رنگ همانند کوییک R به بازار عرضه خواهد شد و در مقایسه با نسخه‌های دیگر تفاوت‌هایی خواهد داشت. این نسخه از ۲۰۷ در بخش‌های قاب مه شکن جلو،‌ سقف،‌ آینه،‌ زه درهای بغل،‌ قاب چراغ پلاک عقب،‌ دستگیره‌های و… با تریم دو رنگ عرضه خواهد شد.

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i آمده است که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این خودرو با نسخه‌های دیگر متفاوت خواهد بود.

بررسی پژو ۲۰۷ دو رنگ از نظر امکانات و آپشن‌ها

۲۰۷ دو رنگ

شرکت ایران خودرو ۲۰۷ دو رنگ را همانند سایر نسخه‌ها با امکاناتی نظیر دو ایربگ،‌ تهویه اتوماتیک، کروز کنترل،‌ چراغ روشنایی روز،‌ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان،‌ فرمان کمک برقی،‌ رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک،‌ سنسور پارک عقب، ترمزهای دیسکی،‌ شیشه‌ها و آینه‌های برقی و کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس‌ها،‌ روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات پژو ۲۰۷i دو رنگ به شرح زیر است.

۲۰۷ دو رنگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا اینا اینقدر گاون ….خیلی بیرخته ….بجای اینکه مدل جدید تولید کنن دو رنگ میزنن

  2. واقعا گند زدید گند مردم هم ک ماشااله میخرن مثل هلو فقط چندرغاز سود کنن کفایت میکنه

  3. چه راحت مردم رو به سخره گرفتند

  4. بسیار ماشین زشتی هست