پلتفرم های دیجیتال

جمعی از نمایندگان مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند

جمعی از نمایندگان مجلس از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای این اپراتور آشنا شدند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظهر روز دوشنبه 15 آذر 1400 در ساختمان ستاره ونک تهران حضور پیدا کردند و از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید به عمل آوردند. در این رویداد مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور همراه اول نیز آخرین دستاوردهای فنی و وضعیت ترافیکی پلتفرم های دیجیتال همراه اول را تشریح کرد.

بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول

مدیرعامل همراه اول در این رویداد همچنین به تشریح ساختار فنی و چارچوب پلتفرم‌های دیجیتال شاد، سوپراپلیکیشن روبیکا و ذره بین پرداخت؛ پلتفرم‌هایی که به عنوان دستاوردهای ارزنده متخصصان حوزه تکنولوژی کشور محسوب می‌شوند. همچنین مدیرعامل همراه اول در این مراسم به وضعیت ترافیکی شبکه همراه اول نیز اشاره داشت.

از سایر موضوع‌های ارائه شده از سوی مدیران فنی همراه اول به نمایندگان مجلس در این دیدار می‌توان به سبقت از رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط پلتفرم شاد، رشد ۲۰ برابری میزبانی‌ها طی حدودا دو سال، میزبانی روزانه ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای سرویس‌های دیجیتال روی دیتاسنترهای توزیع شده همراه اول، کاهش مصرف سرویس‌های خارجی توسط کاربران به ۷۵ درصد، رشد سالانه ۵۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار به تفکیک ظرفیت هر پلتفرم و بستر زیرساخت که در توسعه و غنی‌سازی ساختار شبکه اطلاعات نقش کلیدی دارد نیز اشاره شد. همچنین جزئیات برنامه‌های آینده این اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری‌های هوشمند در این حوزه نیز به نمایندگان مجلس ارائه گردید که آنان نیز از زحمات جوانان متخصص حوزه ارتباطات کشور در این حوزه تشکر و قدردانی کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال….همین سه تا کلمه رو بهشون بگو سه بار بنویسن.یاتاقان میزنن