تویوتا لندکروزر 2022

تویوتا لندکروزر 2022 با تیونینگ آرکتیک تراکس، به جنگ مسیر‌های سخت آفرودی می‌رود

شرکت آرکتیک تراکس خودروی تویوتا لندکروزر 2022 خود را با تغییرات جدیدی روانه بازار می‌کند. ببینیم این خودروی آفرودی چه تغییراتی داشته است.

زمانی که بخواهیم در مورد خودروهایی قدرتمند در آفرود صحبت کنیم، کمتر خودرویی می‌تواند عملکرد بی‌نظیری همچون تویوتا لندکروزر داشته باشد. چه سری 40 را انتخاب کنید و چه سری 70، باز هم خودرویی خواهید داشت که توانایی خوبی در خارج از جاده دارد.

اکنون نسل جدید این خودرو یعنی سری 300 وارد میدان شده تا عملکرد بی‌نظیر خود را به رخ بکشد. پروژه تیونینگ لندکروزر همان محصول جذابی را در خود دارد که شرکت آرکتیک تراکس دست روی آن گذاشته است. نتیجه را در ادامه ببینیم.

لندکروزر 2022 آرکتیک تراکس

این خودرو نتیجه تلاش‌های شرکت تراکس است و به لحاظ قدرت می‌تواند در برف، جنگل و صحرا به تاخت و تاز خود ادامه دهد. تویوتا لندکروزر 2022 به تبعیت از سایر محصولات قبلی این کمپانی با پبشرفت‌های چشمگیری روبه‌رو شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شرکت آرکتیک تراکس در سیستم تعلیق سری 300 خود بازنگری اساسی داشته و به تبع آن مجبور به تغییر ژئومتری چرخ‌های عقب و جلو شده است. همچنین برای افزایش مقاومت خودرو و هماهنگی بیشتر با شرایط سخت جاده، سیستم تعلیق را تقویت نموده‌اند.

پروژه تیونینگ تنها به موارد بالا منحصر نشده و در زمینه فنرهای کارتر هم تلاش‌هایی صورت پذیرفته است. از طرفی در جهت عملکرد بهتر لندکروزر فاصله چرخ‌های روبه‌رویی بیشتر شده و سیستم تعلیق تطبیقی از دیگر تغییرات این سری است.

ارتفاع خودروی جدید شرکت آرکتیک از سطح زمین، 260 میلی‌متر است که البته در نسخه بنزینی این عدد به 270 میلی‌متر خواهد رسید. نسخه استاندارد لندکروزر دیزلی و بنزینی به ترتیب دارای ارتفاع از سطح زمین 220 و 230 میلی‌متری هستند. تغییرات جدید لندکروزر 2022 ما را بر آن داشته تا بی‌صبرانه منتظر لکسوس LX600 با تیون این شرکت باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه