لکسوس LX 600

نگاهی نزدیک به مدل 2022 لکسوس LX 600 ؛ ابرقدرت شاسی بلند های لوکس جهان + عکس

لکسوس LX 600 مدل 2022 یک شاسی بلند لوکس به تمام معنا است. در ادامه مطلب نگاهی نزدیک به این SUV خواهیم داشت.

لکسوس با لکسوس LX 600 مدل 2022 به معنای واقعی تجمل را به آخر رسانده است. این شرکت همچنین دو تیپ جدید با نام‌های Ultra Luxury و LX F Sport را برای این شاسی بلند ارائه می‌دهد که امکانات مختلفی را با خود به دنبال دارند.

با توجه به نگاه مختصری که وب‌سایت Cars.com در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2021 به لکسوس LX 600 تیپ F Sport داشته، دو ردیف این شاسی بلند لوکس جذاب پُر از امکانات گوناگون است هرچند شاید در ردیف سوم کم و کاستی‌هایی وجود داشته باشد.

لکسوس LX 600 مدل 2022 از دو صفحه نمایش وسط داشبورد بهره می‌برد؛ صفحه نمایش 12.3 اینچی بالایی به مسیریابی، سرگرمی و مشاهده نمای دوربین‌های خارجی اختصاص دارد و صفحه نمایش 7 اینچی زیر آن، سیستم کنترل آب و هوا به همراه اطلاعاتی مثل حالت‌های رانندگی و… را ارائه می‌کند. با این حال، دکمه‌های مرسوم کنترل آب و هوا هم در این خودرو تعبیه شده است.

می‌توان گفت که وجود این صفحه نمایش 7 اینچی، اساساً غیر ضروری بوده هرچند اینکه لکسوس دکمه‌هایی را برای سیستم کنترل آب و هوا قرار داده نکته مثبتی است.

لکسوس برای ردیف دوم لکسوس LX 600 مدل 2022، سیستم گرمایشی و سرمایشی برای صندلی‌ها، کنترل آب و هوا و جا پای زیادی را در نظر گرفته اما ردیف سوم این شاسی بلند لوکس جای بحث دارد. لازم به ذکر است که تیپ‌های Premium ،Luxury و F Sport این شاسی بلند دارای ردیف سوم هستند.

لکسوس LX 600

ردیف سوم این خودرو برای فردی در محدوده قد 170 سانتی‌متر جا پای مناسبی دارد اما نکته‌‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که فضای کافی برای قسمت مچ تا انگشتان پا وجود ندارد و سرنشین نمی‌تواند پای خود را زیر صندلی‌های ردیف دوم جا بدهد. همچنین ارتفاع ردیف سوم به قدری پایین است که زانوی سرنشین در آن تا حدودی به سمت بالا قرار می‌گیرد. ورود و خروج از ردیف سوم نیز با اهرام‌های دستی تعبیه شده، آنچنان راحت نیست.

در نتیجه اگر فردی قصد خریداری شاسی بلند لوکس لکسوس LX 600 مدل 2022 را دارد، بهتر است هزینه بیشتر را به جان بخرد و تیپ Ultra Luxury را تهیه کند که در آن خبری از ردیف سوم نیست.

در ادامه تصاویر بیشتری را از این خودرو مشاهده می‌کنید:

نمای خارجی:

نمای داخلی: