هیوندای توسان XRT 2022

هیوندای توسان XRT 2022 با طراحی خشن و جذاب رونمایی شد

شرکت هیوندای به‌تازگی هیوندای توسان XRT 2022 را معرفی کرده است که از یک طراحی خشن و واقعاً باابهت بهره می‌برد.

هیوندای از هیوندای توسان XRT 2022 رونمایی کرده است که تغییرات قابل توجه‌ای را به این شاسی بلند جذاب می‌آورد و ظاهری خشن‌تر به آن می‌بخشد.

هیوندای توسان XRT 2022

در طراحی ظاهر این نسخه تاکید بر روی رنگ مشکی بوده و این را می‌توان در تریم پنجره، آینه‌های بغل، ستون D و باربند سقف خودرو مشاهده کرد و هیوندای نهایتاً با چرخ‌های 19 اینچی مشکی رنگ مخصوص XRT که دارای طرح دانه برف هستند، کار را تکمیل کرده است.

هیوندای با هدف هرچه خشن‌تر ساختن ظاهر هیوندای توسان XRT 2022، تغییرات دیگری را هم روی آن اعمال کرده است؛ از جمله اینکه نوعی ناچ یا دندانه به پنل‌های پلاستیکی جلو و عقب خودرو اضافه کرده و المان‌هایی جزئی مخصوصی را برای تخته رکاب، قوس چرخ‌ها و نورپردازی در نظر گرفته است.

علاوه بر این، در فضای داخلی توسان XRT 2022 صندلی‌های پارچه‌ای مشکی رنگ و هدلاینر مشکی به کار رفته است.

با این حال، تغییری در مشخصات توسان XRT 2022 نظیر پیشرانه یا سیستم تعلیق آن صورت نگرفته است. این نسخه بر پایه تیپ SEL با پکیج Convenience است و در دو مدل محور جلو و تمام چرخ متحرک در دسترس قرار می‌گیرد.

هیوندای توسان XRT 2022

البته پیشرانه هیبرید برای توسان XRT 2022 موجود نیست و این خودرو صرفاً با پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 187 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتون‌متر به عرضه می‌رسد. قیمت مدل محور جلو 32,625 دلار و قیمت مدل تمام چرخ متحرک 34,125 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*