گیم آپ

بهترین بازیهای ایرانی و خارجی را با ترافیک نیم بها و بدون نیاز به کرک دانلود کنید!

بالا رفتن قیمت دلار و تعرفه‌های اینترنت طی چند سال اخیر باعث شده گیمرها برای تهیه بازی‌های مورد علاقه خود دچار مشکل شوند.

در بسیاری از کشورها فروشگاه‌هایی همچون استیم و GOG به لطف تخفیف و استفاده از ارز همان کشور این مشکل را تا حدی حل کرده‌اند، اما با توجه به نبود چنین سیستمی در کشور خودمان کاربران پی سی مجبور هستند از سایت‌های متفرقه عناوین محبوب خود را تهیه کنند. این شیوه مشکلات خاص خود را هم دارد. حتی اگر کاربران قصد دانلود رایگان یک یا چند بازی را داشته باشند باز هم با مشکل از بین رفتن حجم زیادی از ترافیک اینترنت روبرو می‌شوند. در چنین شرایطی لانچر گیم آپ با در اختیار قرار دادن رایگان بسیاری از بازی‌های تحسین شده ریز و درشت، آن هم با استفاده از ترافیک نیم بها شرایطی استثنایی را برای گیمرهای داخلی رقم زده است.

گیم آپ

دیگر ویژگی استثنایی گیم آپ این است که شما تنها با دانلود این لانچر می‌توانید بدون این که نیازی به ریختن کرک بازی را داشته باشید آن را اجرا کنید. تنها کافی است لانچر گیم آپ را دانلود کرده و سپس بازی مورد علاقه خود را به صورت کاملا رایگان همراه با ترافیک نیم بها دانلود کنید. این بدان معناست که با نصب لانچر گیم آپ مشکلاتی همچون هزینه‌های گزاف خرید بازی، از بین رفتن ترافیک اینترنت، پیدا کردن کرک مناسب و مشکلات اجرای راحت بازی‌های مورد علاقه شما یک جا حل می‌شود.

بازی‌های گیم آپ از تنوع بسیاری بالایی برخوردارند و فعلا عناوین این لانچر به 4 دسته تقسیم می‌شوند :

  • بازی‌های بلاک باستر یا اصطلاحا AAA
  • بازی‌های مستقل تحسین شده
  • بازی‌های Free-to-play
  • بازی‌های ایرانی

بازی‌هایی که در گیم آپ در انتظار شما هستند

مجموعه‌های مشهوری همچون Call of Duty ، Battlefield ، Metal Gear Solid و بازی‌های مشهوری همچون Resident Evil 3 Remake ، Star Wars Jedi : Fallen Order ، Crysis Remasterd و بسیاری از بازی‌های بزرگ مشهور در دسته بازی‌های بلاک باستر قرار دارند.

در بخش بازی‌های مستقل ، کاربران گیم آپ می‌توانند به کلکسیونی از بهترین بازی‌های مستقل دهه اخیر همچون : Outlast ، Super Meat Boy ، The Stanley Parable و بسیاری دیگر از عناوین مستقل محبوب دسترسی داشته باشند.

در بخش بازی‌های Free-to-Play می‌توانید به سراغ زولا و تانکی آنلاین بروید. همچنین قرار است چند بازی جدید به زودی به این دسته بندی اضافه شوند.

تمامی عناوین Gameup همچون بازی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم کاملا رایگان هستند. البته برای حمایت از بازار بازی‌های داخلی ، تنها بازی‌های ایرانی هستند که رایگان نیستند و مخاطبان در صورت علاقه ، با تهیه این عناوین می‌توانند به سازندگان کشورمان کمک کنند. بازی‌هایی همچون : سیاوش و مختار

چگونه از گیم آپ استفاده کنیم ؟

پروسه نصب و استفاده گیم آپ بسیار ساده و راحت است :

1 – به سایت Gameup.ir مراجعه کنید.

2 – یک حساب کاربری درست کنید (هر دو روش استفاده از حساب گوگل و به صورت دستی امکان پذیر است)

3 – شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس کدی که اس ام اس شده را وارد کنید تا ثبت نام تکمیل شود.

4 – لانچر گیم آپ را نصب کنید.

گیم آپ

پس از تکمیل این 4 مرحله می‌توانید به آرشیو بزرگ گیم آپ دسترسی داشته باشید. آرشیوی که هر هفته تعداد بیشتری بازی به آن اضافه می‌شود، بازی‌هایی که کیفیت آن‌ها ابتدا توسط تیم کیفی گیم آپ تایید شده و سپس در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

استاندارهای گیم آپ

لانچر گیم آپ علاوه بر داشتن ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، دارای استانداردهای بین المللی است که در فروشگاه‌های مشهور شاهدش هستیم. با توجه به این که بسیاری از مخاطبان و گیمرهای پی سی تجربه کار با فروشگاه‌های مشهوری همچون استیم، اپیک استور و GOG را دارند، گیم آپ هم سعی کرده بسیاری از ویژگی‌های این فروشگاه‌ها را در بر داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مشخص بودن سیستم مورد نیاز هر بازی از سیستم عامل مورد نیاز تا سخت افزار
  • مشخص شدن امکان پشتیبانی از کنترلر
  • نمایش رده سنی هر بازی

قرار است به زودی دو ویژگی مهم به این لانچر اضافه شوند که اولی اضافه کردن کدهای تخفیف برای بازی‌های Free-to-play و دوم اضافه شدن اچیومنت است. گیم آپ همچنین دارای بخش پشتیبانی مخصوص است تا هر گاه کاربران با مشکلی مواجه شدند، کارشناسان لانچر سریعا آن را حل و فصل کنند.