ایرانسل پیچ

برگزاری دومین رویداد ایرانسل پیچ با حضور استارتاپ های استان اصفهان

دومین رویداد ایرانسل پیچ با حضور استارتاپ ‌ها و شرکت‌های خلاق استان اصفهان در روز شنبه 13 آذر 1400 در مرکز نوآوری ایرانسل در تهران برگزار شد.

روز شنبه 13 آذر 1400، دومین رویداد ایرانسل پیچ – Irancell Pitch با حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق استان اصفهان برگزار شد. مرکز نوآوری ایرانسل در ایستگاه نوآوری شریف تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، میزبان این رویداد بود.

در دومین رویداد ایرانسل پیچ چه گذشت؟

در این رویداد شاهد ارائه محصولات و خدمات نوآورانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان دعوت شده به این رویداد، با هدف ایجاد زنجیره ارزشی جدید بر بسترهای فعلی ایرانسل بودیم. مرکز نوآوری ایرانسل از تیم‌های استارتاپی و خلاقی که در این رویداد برگزیده شدند، به منظور ایجاد مدل‌های کسب و کاری جدید و توسعه زنجیره ارزش ایرانسل با رویکرد توسعه مشارکت فناورانه (DTC)، حمایت خواهد کرد تا این شرکت‌ها از فرصت رشد و توسعه بازار برای آنها برخوردار شوند.

اولین رویداد ایرانسل پیچ در روز یازدهم مهرماه 1400 در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شده بود. در نخستین دوره این رویداد، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف همکاری‌های لازم را انجام داده و شرکت‌های فناور و تیم‌های استارتاپی منتخب ناحیه نوآوری شریف حضور داشتند. مرکز نوآوری ایرانسل در قالب مجموعه ایرانسل لبز تشکیل شده و از اهداف آن می‌توان به ایجاد فرصت در زمینه فناوری‌های برتر با هدف خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال اشاره کرد.

مرکز نوآوری ایرانسل از زمینه‌های مختلفی مانند خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر مکان، رایانش ابری، فینتک، هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی یا VOD حمایت می‌کند. مجموعه ایرانسل لبز نیز از سال 1398 تاسیس شده که هدف آن تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور بوده است.

انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، از جمله دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور به منظور تامین نیازمندی‌های بازار ICT از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های ایرانسل لبز محسوب می‌شود.

این مجموعه به دنبال پیشگامی در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دست پیدا کردن به جایگاه بهترین شرکت ملی در بخش خلق محصولات و خدمات این حوزه بوده و بخش‌های اصلی آن، تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل هستند.

ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات 5جی در ایران، مرکز نوآوری خود را تاسیس کرده تا در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال حرکت کند و از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف بهره بگیرد و ارزش‌هایی را به وجود بیاورد. پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌هایی که برای شرکت در رویدادهای بعدی ایرانسل پیچ علاقه دارند، باید با ایمیل ilabs@mtnirancell.ir ارتباط برقرار کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*