قیمت جدید محصولات سایپا

قیمت جدید محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۰

قیمت جدید محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد. سایپا محصولات خود مانند تیبا، ساینا، کوییک و شاهین را به طور میانگین ۱۸ درصد گران کرده است.

قیمت جدید محصولات سایپا در کارخانه اعلام شد. امروز معاون فروش گروه خودروسازی سایپا از اصلاح قیمت محصولات تولیدی این کارخانه خبر داد و گفت طرح‌های هفتگی و مستمر فروش فوق‌العاده و پیش فروش با هدف تنظیم بازار و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان واقعی ادامه خواهد داشت. حسین کاظمی در ادامه اظهار کرد به دلیل افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه مثل فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر و پتروشیمی و همچنین قطعات لازم برای تولید خودرو در ماه‌های گذشته، قیمت تمام شده محصولات افزایش چشمگیری پیدا کرده و سهامداران خودروسازان متحمل زیان شده‌اند. بنابراین قیمت کارخانه ای خودروهای سایپا از امروز به طور متوسط ۱۸ درصد افزایش پیدا می‌کند.

معاون فروش سایپا اضافه کرد این اصلاح و افزایش قیمت‌ها به معنای آزادسازی قیمت خودروهای داخلی نیست و تنها با اتکا به فرمول تعیین شده توسط مراجع قیمت گذاری خودرو و بر اساس محاسبه نرخ تورم، قیمت‌ها اصلاح شده است. وی خاطرنشان کرد:

با توجه به نوسان نرخ ارز و شرایط تورم موجود، ضررهای صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی به طور کامل پوشش داده نخواهد شد، اما این اصلاح قیمت موجب تزریق نقدینگی به خطوط تولید می‌شود. طبیعتا با رشد تولید و افزایش تیراژ روانه، خودروهای بیشتری به بازار عرضه خواهد شد و به دنبال آن شاهد پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی، کمک به حذف واسطه‌گری، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید قیمت پایه و جدید محصولات سایپا در کارخانه در آذرماه ۱۴۰۰ را مشاهده کنید:

جدول قیمت جدید محصولات سایپا

خودروقیمت پایه قبلی (ریال)قیمت پایه جدید (ریال)
تیبا صندوق دار۸۶۷،۹۷۹۱،۰۲۴،۲۱۵
تیبا ۲ هاچ بک۹۲۰،۵۵۳۱،۰۸۶،۲۵۳
ساینا دستی۹۰۳،۸۶۴۱،۰۶۶،۵۶۰
ساینا اس۱،۲۴۲،۱۴۱۱،۴۶۵،۷۲۶
کوییک دستی۱،۲۲۸،۹۶۹۱،۴۵۰،۱۸۳
کوییک اس۱،۳۵۳،۳۷۵۱،۵۹۶،۹۸۲
کوییک اتوماتیک پلاس۲،۰۵۲،۴۱۶۲،۴۲۱،۸۵۰
شاهین۲،۵۷۵،۴۸۵۳،۰۳۹،۰۷۲
وانت ۱۵۱۱،۱۱۶،۲۳۵۱،۳۱۷،۱۵۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*