مراسم مرد سال نشریه GQ

استفاده از سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا برای تصویربرداری مراسم مرد سال نشریه GQ

مراسم مرد سال نشریه GQ در روز 18 نوامبر برگزار شد و نکته جالب این مراسم، تصویربرداری آن به وسیله گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا بود.

مراسم مرد سال نشریه GQ در روز 18 نوامبر 2021 در شهر لس آنجلس با حضور چهره‌های مشهور دنیای موسیقی و سرگرمی برگزار شد. جولیا کولیک، عکاس معروف انگلیسی برای تصویربرداری و عکاسی از این مراسم، از گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا استفاده کرد و حتی عکسی که مجله GQ برای شماره ویژه این مراسم استفاده کرده نیز با این گوشی سامسونگ گرفته شده است.

ثبت لحظاتی جذاب در مراسم مرد سال نشریه GQ

راسلن پلیک، یکی از عکاسانی که در این مراسم حاضر بوده در این باره گفت فضا و محیط مراسم مرد سال GQ همیشه با لحظات جذاب، مهمانان درجه یک و جزئیات زیبا همراه است و گوشی Galaxy S21 Ultra باعث می‌شود بتوانید در هر شرایط نوری، بهترین عکس‌ها را ثبت کنید.

مراسم مرد سال نشریه GQ

جولیا کولیک، عکاس این مراسم هم گفته است:

با گوشی گلکسی اس 21 اولترا می‌توانید با هر خصوصیت، زاویه باز یا بسته و حتی کلوزاپ را با بهترین جزئیات عکاسی کنید. رابط کاربری این گوشی سامسونگ نیز اجازه می‌دهد به آسانی بین حالت‌های عکس و حالت خاص Pro Video Mode جابه‌جا شوید و در این حالت گزینه‌های متنوع برای تصویربرداری از هر چیزی که فکرش را می‌کنید به شما ارائه می‌شود. همچنین قادر خواهید بود بیشترین کیفیت و جذابیت رنگ‌ها را در هر شرایطی از تصویربرداری داشته باشید.

استفانی چوی، مدیر بازاریابی سامسونگ در این باره اظهار کرد ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کمک کردن به همه هستیم تا بتوانند خاطرات باارزش خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنند و در عین حال از آزادی و خلاقیت در بالاترین سطح برخوردار شوند. وی از همکاری با نشریه GQ برای تصویربرداری از مراسم مرد سال 2021 با استفاده از گوشی Galaxy S21 Ultra ابراز خوشنودی کرد و گفت ما موفق شدیم به همه نشان دهیم که می‌توانند عکس‌هایی در سطح مجله‌های برتر دنیا ثبت کنند.

مراسم مرد سال نشریه GQ

شما با مراجعه به این لینک می‌توانید تصاویر این مراسم جذاب را مشاهده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*