نسخه جان سخت اپل واچ

سال 2022 اولین نسخه جان سخت اپل واچ در کنار سری 8 و اپل واچ SE جدید معرفی می‌شود

سال 2022 شاهد عرضه سه ساعت هوشمند مختلف از سوی اپل خواهیم بود که یکی از آن‌ها اولین نسخه جان سخت اپل واچ به نام “Apple Watch Explorer” است.

مینگ چی کو، یکی از برترین تحلیلگران کمپانی اپل گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن به معرفی سه ساعت هوشمند جدید در سال 2022 میلادی از سوی اپل اشاره شده است.

اولین گزینه، اپل واچ سری 8 است که اخیراً شنیده‌ایم به یک سنسور دماسنج بدن مجهز است. دومین گزینه اپل واچ اس ای جدید است و در نهایت سومین مدل، اولین نسخه جان سخت اپل واچ است که شاید جذاب‌ترین ساعت هوشمندی باشد که اپل طی این سال‌ها آن را عرضه کرده است.

اپل واچ سری 8

کو در مورد اپل واچ سری 8 فقط یک مورد بدیعی را تأیید کرده است؛ مثل هر سال، یک مدل جدید از این خانواده معرفی می‌شود. به جز این، کو هیچ جزئیات خاص دیگری را در اختیار ما نگذاشته است. او در خصوص سری 7 گفته بود که لبه‌های بدنه آن مثل آیفون سری 12 تیز و بران خواهد بود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه سری 7 با لبه‌های گردتری نسبت به نسل قبلی عرضه شد. در این گزارش حتی اشاره‌ای به رنگ‌بندی نسل بعدی اپل واچ هم نشده است.

بیشتر بخوانید:

اولین تصویر از اپل واچ سری 8 لو رفت؛ اپل اعتقادی به تغییر ندارد

تنها شایعه‌ای که در مورد این محصول تأیید شده، اضافه شدن یک سنسور دماسنج بدن به سری 8 است که برای جمع‌آوری داده‌های جدیدی از سلامت و تناسب اندام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر Fitbit Sense، یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند است که به یک سنسور مستقل برای اندازه‌گیری دمای بدن کاربر در شب مجهز است. سپس دیوایس تاریخچه‌ای از تغییرات دمای بدن کاربر در هنگام خواب را از طریق اپلیکیشن Fitbit در اختیار او می‌گذارد. حتی اگر اشتراک Fitbit Premium را تهیه کنید، این ساعت هوشمند می‌تواند در طول شب دقیقه به دقیقه دمای بدنه شما را اندازه‌گیری کند و نتیجه دقیق‌تری را به نمایش بگذارد.

نسخه جان سخت اپل واچ با نام “Explorer”

تحلیلگر ارشد کمپانی اپل همچنین تأیید کرده است که نسخه جان سخت اپل واچ در سال 2022 عرضه می‌شود. این محصول که نام جدیدی را هم یدک می‌کشد، احتمالاً شبیه به ساعت G-Shock کاسیو در برابر ضربه مقاوم باشد و طراحی محافظانه‌ای داشته باشد.

بلومبرگ، یکی دیگر از منابع قابل اعتماد ما، حدس می‌زند که این مدل «اپل واگ اکسپلورر ادیشن» نام داشته باشد و با هدف ورزشکاران رشته‌های ورزشی سختی مثل کوهنوردان و صخره‌نوردان طراحی شده باشد.

اپل واچ اس ای 2022

در نهایت، نسخه اقتصادی اپل واچ اس ای نیز در سال 2022 به‌روزرسانی خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری از این در دست ما نیست. اپل در نسخه اول اپل واچ SE برای پایین نگه داشتن قیمت آن، از ویژگی جذاب نمایشگر همیشه روشن استفاده نکرد. به نظر می‌رسد در دومین نسل این ساعت هم همین رویه ادامه پیدا کند. اگرچه امکانات سلامت و تناسب اندام بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*