نسخه بازطراحی شده نوت پد

مایکروسافت نسخه بازطراحی شده نوت پد را منتشر کرد

نسخه بازطراحی شده نوت پد در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفت. Notepad جدید ظاهری شبیه به ویندوز 11 به خود گرفته و دارای یک تم تیره است.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی خبر از انتشار نسخه بازطراحی شده نوت پد ویندوز 11، برای کاربران گروه آزمایشی Windows Insiders در Dev Channel داده است. این شرکت می‌گوید Notepad ویندوز 11 را به همراه تغییرات جدید و طراحی الهام گرفته از ویندوز 11 عرضه کرده که شامل حاشیه‌های گرد پنجره می‌شود. مایکروسافت می‌گوید از اهمیت نرم افزار نوت پد برای استفاده روزمره بسیاری از کاربران مطلع است و به همین خاطر می‌خواهد ظاهر مدرنی را به اپلیکیشن کلاسیک خودش ببخشد تا با زمانه هم سو باشد.

نسخه بازطراحی شده نوت پد

یکی از ویژگی‌های جذاب این نرم افزار، حالت تیره آن است. این یکی از بیشترین درخواست‌ها از مایکروسافت بود که سرانجام موفق شد این تم جدید را در اپلیکیشن نوت برداری خودش بگنجاند. به صورت پیش‌فرض این برنامه تنظیمات تم سیستم شما انطباق‌پذیر است، اما دارای گزینه‌ای هم هست که خودتان می‌توانید آن را تغییر دهید.

نسخه بازطراحی شده نوت پد

برای کمک به بهره‌وری بیشتر، مایکروسافت گزینه «پیدا و جایگزین کردن» را بازطراحی کرده و پشتیبانی از «بازگشت به عقب چند مرحله‌ای» را هم که یکی دیگر از پرتعدادترین درخواست‌های کاربران بود به این اپلیکیشن افزوده است.

برای مایکروسافت بهره‌وری، عملکرد و قابل اتکا بودن در نوت پد از اهمیت بالایی برخوردار است. صرف نظر از اینکه چگونه از Notepad در کار خود استفاده می‌کنید، مایکروسافت می‌خواهد اطمینان دهد که این اپلیکیشن در حوزه خودش یک گزینه عالی است.

در نظر داشته باشید نسخه بازطراحی شده نوت پد که هم اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته دارای اشکال‌ها و باگ‌هایی است که مسلماً در نسخه‌های بعدی رفع خواهد شد. بنابراین اگر قصد دارید از این نسخه آزمایشی استفاده کنید، نباید توقع داشته باشد که به هیچ ایرادی بر نخورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*