نخستین پوستر فیلم سونیک 2 منتشر شد

اولین پوستر از دنباله فیلم سونیک خارپشت منتشر گردید و همراه با انتشار این پوستر وعده داد شد که تریلر فیلم سونیک 2 فردا منتشر خواهد شد.

اکانت رسمی فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) در توئیتر با انتشار اولین پوستر از فیلم سونیک 2 اعلام کرد که پخش جهانی اولین تریلر این فیلم روز 9 دسامبر انجام خواهد شد. در خود پوستر نیز شخصیت‌های که در قسمت دوم بازگشته‌اند نشان داده شده و شخصیت تیلز که قرار است در فیلم سونیک 2 از شخصیت‌های اصلی باشد را به طور ویژه‌ای به تصویر کشیده است.

شما می‌توانید این پوستر را که شامل شخصیت‌های سونیک، تیلز و دکتر رباتنیک، با هنرنمایی جیم کری، می‌شود را در زیر مشاهده کنید.

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

در خلاصه داستان فیلم سونیک 2 آمده است:

بعد از اتفاقات فیلم سونیک خارپشت 1، سونیک در گرین هیلز تنها می‌ماند در حالی که تام و مدی واچوفسکی به تعطیلات می‌روند. هنگامی که دکتر اگمن با کمک ناکلز اکیدنا بر می‌گردد تا مستر امرالد را پیدا کنند، سونیک و دوست جدیدش مایلز تیلز پراور قصد دارند او را متوقف کنند.

طبق برنامه ریزی‌های که انجام شده، قرار است فیلم سونیک 2 در تاریخ 8 آپریل 2022 (19 فروردین 1401) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شود. تایید شده است که در این فیلم شاهد بازگشت صداپیشگان قسمت اول و همچنین ادریس البا به عنوان صدای ناکلز و کالین اوشاگنسی به عنوان صدای مایلز تیلز پروور خواهیم بود.

در قسمت اول فیلم سونیک خارپشت، بن شوارتز صداپیشگی شخصیت اصلی داستان یعنی سونیک را برعهده داشت و جیمز مارسدن نیز صداپیشه شخصیت تام واچوفسکی، یک افسر پلیس و بهترین دوست سونیک، بود. جیم کری نیز هنرنمایی نقش دکتر رباتنیک، شخصیت شرور و کلاسیک مجموعه سونیک را برعهده داشت.

فیلم سونیک خارپشت 1 که در سال 2020 منتشر شده بود، توانست در باکس آفیس 320 میلیون دلار فروش داشته باشد که نسبت به بودجه 90 میلیون دلاری آن رقم خوبی است.

sonic-the-hedgehog-2-poster-tails-dr-robotnik

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*