یخچال FSR سامسونگ

با قابلیت‌های یخچال FSR سامسونگ آشنا شوید

یخچال FSR سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته خود می‌تواند بهتر از سایر رقبا به حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی کمک کند. در ادامه با قابلیت‌های این یخچال هوشمند سامسونگ آشنا خواهیم شد.

برای خانواده‌هایی که نسبت به سلامت رژیم و مواد غذایی حساس هستند و فرزندان آنها به برداشتن خوراکی‌ها از یخچال عادت دارند، در میان لوازمی که باعث کمک به چرخش چرخ زندگی می‌شود، یخچال بدون شک دارای نقش اساسی است.

از این رو برای انتخاب اصلی‌ترین وسیله خانه یعنی یخچال باید حساسیت زیادی به خرج داد. در واقع امروزه از نسل قدیمی‌تر یخچال‌ها که فقط ابزاری برای نگهداری مواد غذایی هستند عبور کردیم و امروزه یخچال‌های پیشرفته سامسونگ با قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند بیش از پیش به حفظ و سلامت و تازگی مواد غذایی کمک کنند. یخچال FSR سامسونگ یکی از همین یخچال‌های پیشرفته سامسونگ محسوب می‌شوند که در ادامه شما را با قابلیت‌های پیشرفته آنها آشنا خواهیم کرد.

قابلیت‌های یخچال FSR سامسونگ

 یخچال FSR سامسونگ

قابلیت Twin Cooling Plus به عنوان یکی از فناوری‌های کاربردی در یخچال ساید‌ بای ساید RS25 (RS51) سامسونگ محسوب می‌شود. این فناوری با چرخاندن دو جریان هوای جداگانه و دو سیستم کنترل دمای دقیق می‌تواند میزان رطوبت بهینه در یخچال و فریزر را کاملا حفظ کند. سیستم سرمایشی Twin Cooling Plus نیز قادر است با حفظ 70 درصد رطوبت، نسبت به یخچال‌های معمولی یک محیط بسیار مناسب را برای حفظ و نگهداری مواد غذایی تازه در یخچال فراهم سازد.

 یخچال FSR سامسونگ

در این سیستم گردش هوا بخش یخچال و فریزر از یکدیگر جدا بوده و رطوبت مواد داخل یخچال تا 70 درصد حفظ خواهد شد. این در حالی است که در یخچال‌های معمولی و قدیمی رطوبت فقط تا 30 درصد حفظ می‌شود؛ به عبارت دیگر یخچال RS25 سامسونگ قادر است میوه‌ها و سبزیجات را تا دو برابر بیشتر تازه نگه دارد که نتیجه آن ارائه مواد غذایی تازه‌تر و سالم‌تر به کاربران خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی در یخچال RS25 (RS51) سامسونگ در واقع فناوری Multi Flow یا جریان چندگانه است. این فناوری باعث خواهد شد تا تمامی مواد در تمامی قفسه‌ها و کشوها به یک اندازه خنک شوند و دمای دستگاه همواره روی یک مقدار ثابت قرار داشته باشد. از این رو مواد غذایی به مدت زمان طولانی‌تری تازه خواهند ماند.

 یخچال FSR سامسونگ

جریان هوای چندگانه از طریق دریچه‌های کوچکی که در هر قفسه تعبیه شده پخش می‌شود و باعث حفظ دما در سراسر یخچال خواهد شد. این سیستم همچنین با خنک کردن تمام نقاط به شکل همزمان می‌تواند مواد غذایی را به مدت بیشتری تازه‌تر و سالم‌ نگه دارد.

اگر به یخچال بزرگتری نیاز دارید و در آشپزخانه نیز فضای مناسبی در دسترس است، ساید بای سایدهای FSR سامسونگ برایتان بهترین گزینه خواهد بود. همچنین در شرایط شیوع کرونا که رفت و آمد نیز دشوار شده است، یک یخچال FSR سامسونگ با فضایی حدود 765 لیتر می‌تواند مواد غذایی زیادی را جای داده و با قابلیت‌های پیشرفته خود تا مدت‌ها آنها را تازه و سالم نگه دارید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*