ارسال و دریافت ارز دیجیتال در واتساپ

ارسال و دریافت ارز دیجیتال در واتساپ ممکن شد

ارسال و دریافت ارز دیجیتال در واتساپ از جمله قابلیت‌های جدید این برنامه است. کیف پول Novi این امکان را در اختیار شما می‌گذارد اما چگونه؟

شرکت متا پلتفرمز اعلام کرده که به زودی کاربران واتساپ می‌توانند از کیف پول این شرکت با نام Novi برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت Novi به نام استفان کاسریل اعلام کرده که هم اکنون این برنامه به صورت آزمایشی در آمریکا فعال شده و کاربران برخی از گوشی‌ها قادر به استفاده از آن هستند. کاسریل گفته است که استفاده از این برنامه حریم خصوصی پیام‌ها و تماس‌های شخصی را تغییر نخواهد داد.

از طرفی موسس شرکت Novi پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است به زودی پرداخت‌های Novi را در تمامی سرویس‌های زیرمجموعه خود مانند فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ فعال کند. وی گفت سازوکار ارسال پول در این شبکه به راحتی ارسال یک پیام است و برای انجام عملیات نیازی به خروج از آن نیست.

ارسال و دریافت ارز دیجیتال در واتساپ

از دیگر ویژگی‌های این روش نداشتن کارمزد است. روش پرداخت پول برای فرد مورد نظر در واتساپ بدین صورت است که ابتدا کاربری که قصد ارسال پول به آن را دارید انتخاب می‌کنید و سپس آیکن گیره کاغذی در بالای صفحه را در اندروید و آیکن پلاس را در ios برمی‌گزینید. پس از آن باید دستورالعمل نحوه پرداخت کیف پول Novi را دنبال کنید.

رویترز در این خصوص اعلام کرده که واتساپ برای عرضه این قابلیت در واتساپ ماه‌ها تلاش کرده و این در حالی است که از عرضه رمز ارز Diem به علت وجود برخی مشکلات مانند نگرانی‌های رگولاتوری صرف نظر کرده است.