طراحی شیائومی 12 / سرعت شارژ شیائومی 12

سرعت شارژ شیائومی 12 شما را ناامید خواهد کرد

بسیاری از کاربران انتظار داشتند که سرعت شارژ شیائومی 12 فراتر از ۱۰۰ وات باشد؛ اما اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده تاییدیه 3C، علاقه‌مندان به Xiaomi 12 را ناامید خواهد کرد.

اگر شایعات درست باشند، فردا باید منتظر رونمایی از سری شیائومی 12 باشیم. البته شرکت سازنده تاکنون اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر نکرده و تنها به ذکر این نکته که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده‌اند، اکتفا کرده است. شیائومی می‌خواست همانند سال گذشته اولین گوشی مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام را معرفی کند؛ اما موتورولا با رونمایی از موتو اج X30 این افتخار را از آن خود کرد.

سرعت شارژ شیائومی 12

در همین حین یک دستگاه از شیائومی که گمان می‌رود همان نسخه استاندارد شیائومی 12 باشد توانسته تاییدیه 3C را دریافت کند و مشخص شده که دارای سرعت شارژ ۶۷ وات است. البته ۶۷ وات سرعت کمی نیست؛ اما بسیار کمتر از سرعت ۱۲۰ واتی است که شایعه شده در شیائومی 12 پرو شاهد خواهیم بود.

شیائومی برای اولین بار گوشی می میکس 4 را با سیستم شارژ سریع ۱۲۰ وات روانه بازار کرد و پس از آن نیز شاهد عرضه ردمی نوت 11 پرو پلاس با فناوری مشابه بودیم؛ بنابراین سرعت ۶۷ وات شیائومی 12 کاربران را ناامید خواهد کرد.

تاییدیه 3C به جز حداکثر سرعت شارژ و پشتیبانی از شبکه 5G جزئیات دیگری را از Xiaomi 12 فاش نمی‌کند؛ اما دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف اعلام کرد که این گوشی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

طراحی شیائومی 12

نسخه استاندارد شیائومی 12 به رابط کاربری MIUI 13 مجهز شده است و پیشتر نیز شاهد انتشار تصویری از پنل پشتی آن بودیم. ظاهرا شرکت چینی از یک نوع فناوری پوششی خاص برای برآمدگی دوربین این گوشی استفاده کرده است تا هم‌ سطح با بقیه پنل به نظر برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*